SNS kiest Alfred als creatief bureau
- Bureaus
- 19 sep 2017 @ 00:12
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Pitches
- 19 sep 2017 @ 00:12
- Redactie Bureaus
Alfred gaat aan de slag als het nieuwe creatieve bureau voor SNS. Het bureau is geselecteerd door SNS na een gerichte bureauoriëntatie en onderzoek onder de doelgroep van SNS. Alfred is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de nieuwe merkcampagne van SNS en de uitrol hiervan in TV, radio, outdoor, print en digital.
Eddy Salfischberger, Managing Partner van Alfred: 'SNS en Alfred zijn een natuurlijke fit. We delen dezelfde nuchterheid en richten ons allebei op het grote Nederlandse publiek. Alfred is traditioneel sterk in food en fast-moving, maar is met klanten als Jumbo, Omoda en Simpel inmiddels ook vertegenwoordigd in retail en dienstverlening. Wat dat betreft is de komst van SNS een hele mooie aanvulling op het bestaande klantenportfolio. En bovendien een bewijs dat Alfred als geen ander in staat is om ook dit soort merken te populariseren met grote ideeën.'
Op dit moment werken SNS en Alfred intensief samen aan de volgende stap in de 'Heel Normaal'-koers van de bank. De nieuwe campagne gaat vanaf 18 september van start.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing