SNS kiest Alfred als creatief bureau
- Bureaus
- 19 sep 2017 @ 00:12
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Pitches
- 19 sep 2017 @ 00:12
- Redactie Bureaus
Alfred gaat aan de slag als het nieuwe creatieve bureau voor SNS. Het bureau is geselecteerd door SNS na een gerichte bureauoriëntatie en onderzoek onder de doelgroep van SNS. Alfred is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de nieuwe merkcampagne van SNS en de uitrol hiervan in TV, radio, outdoor, print en digital.
Eddy Salfischberger, Managing Partner van Alfred: 'SNS en Alfred zijn een natuurlijke fit. We delen dezelfde nuchterheid en richten ons allebei op het grote Nederlandse publiek. Alfred is traditioneel sterk in food en fast-moving, maar is met klanten als Jumbo, Omoda en Simpel inmiddels ook vertegenwoordigd in retail en dienstverlening. Wat dat betreft is de komst van SNS een hele mooie aanvulling op het bestaande klantenportfolio. En bovendien een bewijs dat Alfred als geen ander in staat is om ook dit soort merken te populariseren met grote ideeën.'
Op dit moment werken SNS en Alfred intensief samen aan de volgende stap in de 'Heel Normaal'-koers van de bank. De nieuwe campagne gaat vanaf 18 september van start.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- Nieuwe merkcampagne BPD: luisteren bouwt buurten
Laatste Nieuws
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
- Vattenfall verlengt... 18-11-2025
- Nederland ervaart grootschalige... 18-11-2025
- Ruilen? Niet bij deze bon18-11-2025
- Nederland blijkt liever dan gedacht... 18-11-2025
- VRT toont harde realiteit achter ‘ik... 17-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

