Renault stelt vakvrouw centraal in bedrijfsauto-campagne
- Bureaus
- 8 mrt 2018 @ 17:36
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - ZakelijkMerkenCampagnes
- 8 mrt 2018 @ 17:36
- Redactie Bureaus
Renault Nederland lanceert een nieuwe bedrijfswagencampagne en zet daarin de vrouwelijke vakman centraal. De reden is simpel: de wereld van communicatie rondom bedrijfsauto’s toont doorgaans de stereotypen en clichés.
Renault breekt met die conventies en plaatst onder de noemer ‘Bedrijfswagen voor de vakman’ de vakvrouw op een voetstuk.
Vanuit de merkwaarden Passion for Life, de people centric aanpak en het feit dat Renault zich laat inspireren door het leven, maakt Renault met deze campagne een sociaal statement. En houdt werkend Nederland een spiegel voor: er is meer dan stereotypes en clichés.
Renault Bedrijfswagens zijn ontworpen voor de vakman. En vrouwen zijn dat net zo vaak als mannen. Renault eert in deze campagne de vrouwelijke vakman: de scheepsbouwer, hoefsmid en vliegtuigmonteur. Het toont tegelijkertijd de noodzaak voor bedrijven, dat als ze het groeiende tekort aan arbeidskrachten het hoofd willen bieden, ze zich meer moeten openstellen voor vrouwen.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Dentsu en DPG Media lanceren The... 19-05-2025
- Škoda viert zaterdag met levendige... 19-05-2025
- Alternatief programma gelanceerd:... 16-05-2025
- Adnight vernieuwt en groeit in 202516-05-2025
- Vier keer goud bij Esprix Awards 202515-05-2025
- Interne communicatie kan wel wat... 15-05-2025
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management