Aegon filmt huizen-gekte met verborgen camera
- Bureaus
- 29 okt 2018 @ 00:06
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - VideoContentActivatieCampagnes
- 29 okt 2018 @ 00:06
- Jeroen Mirck
Aegon is de campagne 'Waanzin Woning' gestart waarin mensen bewust worden gemaakt om niet mee te gaan met de gekte op de woningmarkt. Hiervoor worden video en blogs ingezet, ontwikkeld door Lijm Amsterdam.
Behalve de blogs en de video-content is ook een campagne-website ontwikkeld met stappenplannen en checklists voor je nieuwe huis.
In de hypotheek-campagne 'Waanzin Woning' is een jong stel met een verborgen camera gefilmd om te bekijken hoe ver ze gaan bij de aankoop van een huis. Op die manier wil Aegon de kijker een spiegel voorhouden. De boodschap moge helder zijn: laat je niet gek maken in deze waanzin op de woningmarkt.
De campagne 'Waanzin Woning' loopt tot eind december 2018 en maakt onderdeel uit van een bredere hypotheek-campagne van Aegon. De verzekeraar wil consumenten meegeven om hun hoofd koel te houden in deze oververhitte woningmarkt en contact op te nemen met een adviseur.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing