Aegon filmt huizen-gekte met verborgen camera

Aegon filmt huizen-gekte met verborgen camera
  • Bureaus
  • 29 okt 2018 @ 00:06
  • 14784 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • VideoContentActivatieCampagnes

Aegon is de campagne 'Waanzin Woning' gestart waarin mensen bewust worden gemaakt om niet mee te gaan met de gekte op de woningmarkt. Hiervoor worden video en blogs ingezet, ontwikkeld door Lijm Amsterdam.

Behalve de blogs en de video-content is ook een campagne-website ontwikkeld met stappenplannen en checklists voor je nieuwe huis.

In de hypotheek-campagne 'Waanzin Woning' is een jong stel met een verborgen camera gefilmd om te bekijken hoe ver ze gaan bij de aankoop van een huis. Op die manier wil Aegon de kijker een spiegel voorhouden. De boodschap moge helder zijn: laat je niet gek maken in deze waanzin op de woningmarkt.

De campagne 'Waanzin Woning' loopt tot eind december 2018 en maakt onderdeel uit van een bredere hypotheek-campagne van Aegon. De verzekeraar wil consumenten meegeven om hun hoofd koel te houden in deze oververhitte woningmarkt en contact op te nemen met een adviseur.



Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken