Food2Smile kiest voor Triangle PR

Food2Smile kiest voor Triangle PR
  • Bureaus
  • 6 mrt 2020 @ 09:29
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • FoodPR

Food2Smile, producent van suikervrij snoep, gaat samenwerken met Triangle PR. Het bureau uit Amsterdam wordt verantwoordelijk voor de PR-activiteiten, influencercampagnes en social media-strategie van de webshop.

Food2Smile biedt een assortiment aan snoep, snacks en chips, dat naar eigen zeggen suikervrij, glutenvrij en vegan is. Het bedrijf bestaat dit jaar vijf jaar en dat wordt gevierd met een 'complete re-launch' van het merk. Miriam Bouwens (foto), voedingsdeskundige en oprichter van Food2Smile, zegt: 'Prachtig nieuwe verpakkingen, een PR-campagne en nieuwe salescollega's zijn onderdeel van de herpositionering.'

Over de keuze voor Triangle PR zegt Bouwens: 'Ik krijg het gevoel dat zij écht begrepen waar wij voor staan. Het bureau kan onze missie uitdragen zoals wij die zelf ook beleven. Dat moet uiteindelijk bijdragen aan het vergroten van onze naamsbekendheid.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken