Food2Smile kiest voor Triangle PR
- Bureaus
- 6 mrt 2020 @ 09:29
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - FoodPR
- 6 mrt 2020 @ 09:29
- Lucas Boon
Food2Smile, producent van suikervrij snoep, gaat samenwerken met Triangle PR. Het bureau uit Amsterdam wordt verantwoordelijk voor de PR-activiteiten, influencercampagnes en social media-strategie van de webshop.
Food2Smile biedt een assortiment aan snoep, snacks en chips, dat naar eigen zeggen suikervrij, glutenvrij en vegan is. Het bedrijf bestaat dit jaar vijf jaar en dat wordt gevierd met een 'complete re-launch' van het merk. Miriam Bouwens (foto), voedingsdeskundige en oprichter van Food2Smile, zegt: 'Prachtig nieuwe verpakkingen, een PR-campagne en nieuwe salescollega's zijn onderdeel van de herpositionering.'
Over de keuze voor Triangle PR zegt Bouwens: 'Ik krijg het gevoel dat zij écht begrepen waar wij voor staan. Het bureau kan onze missie uitdragen zoals wij die zelf ook beleven. Dat moet uiteindelijk bijdragen aan het vergroten van onze naamsbekendheid.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- [interview] Endeavour: 'Tot ziens... 30-05-2024
- Why Not Soda introduceert het nieuwe... 29-05-2024
- Webinar 30 mei: kijk met Share Of... 28-05-2024
- Langlopende campagne moet... 28-05-2024
- Zen worden op Terschelling28-05-2024
- Nieuwe campagne Gezonde Generatie... 28-05-2024
MarketingTribune Events
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing