Aldi: samen op de banken voor Oranje

Aldi: samen op de banken voor Oranje
  • Bureaus
  • 14 mei 2021 @ 14:09
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesRetail

In aanloop naar de (sport)zomer lanceert Aldi een nieuwe tv-campagne, ontwikkeld door Indie Amsterdam. Als zelfbenoemd toeleverancier van het Oranjelegioen verzorgt de supermarktketen voor een paar euro 'alles waar de klant zin in heeft'.

Het Eurovisie Songfestival, EK Voetbal, de Tour de France en de Olympische Spelen: het belooft volgens Aldi een feestelijke zomer te worden. Nederland zit of staat deze Oranjezomer massaal op de banken om Holland in alle competities naar de overwinning te juichen, aldus de discounter.

11 Aldi-kanjers

In de tv-campagne spelen de eigen medewerkers an Aldi de hoofdrol. Collega's uit het hele land werden opgeroepen om te figureren en na een auditie zijn 11 'Aldi-kanjers' vanaf aanstaande maandag op de Nederlandse televisie te zien. Het betreft de tweede tv-campagne van Aldi ooit, wederom ontwikkeld door Indie Amsterdam. Bekijk 'm hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken