Carhartt: handen uit de mouwen

Carhartt: handen uit de mouwen
  • Bureaus
  • 5 mei 2021 @ 15:09
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

Kledingmerk Carhartt lanceert een nieuwe internationale videocampagne genaamd 'Together we build', die de consument moet inspireren 'nieuwe dingen te leren'. De campagne is ontwikkeld door videoproductiebureau FJ in Amsterdam.

In de tweedelige online videocampagne zijn een keramist en houtbewerker te zien, die de kijker motiveren ‘de handen uit de mouwen te steken’. De kleding die de zij dragen -van Carhartt- is niet kapot te krijgen en resistent voor vrijwel alle omstandigheden, aldus het kledingmerk.

Lieke Faber, digital marketing manager bij Carhartt EMEA, zegt: 'Steeds meer mensen vinden het belangrijk om kleding te dragen die lang meegaat en niet na een paar keer dragen versleten is. Vooral mensen die dagelijks met hun handen werken, hebben daar baat bij.’

Bekijk 'm hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken