Skoda zet 'zaterdagfamilie' centraal in nieuwe campagne
- Bureaus
- 7 mei 2021 @ 14:39
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 7 mei 2021 @ 14:39
- Lucas Boon
Met de introductie van 'de zaterdagfamilies' wil automerk Skoda 'een stap dichterbij’ de Nederlander komen. De campagne is een ode aan families die iedere zaterdag -met de auto- eropuit gaan.
Het betreft het vervolg op de langer lopende Zaterdag-campagne (sinds 2016) van Skoda en verantwoordelijk bureau Selmore. De productie is ditmaal in handen van Halal.
Niels Westra, creatief partner van Selmore, zegt: 'In het weekend brengen we niet alleen tijd door met ons gezin, maar ook met het voetbalteam, wielervrienden of hobbyclub. En daar voel je je vaak net zo verbonden mee als met je echte familie. Zodoende ontstond bij ons het idee rondom de Zaterdagfamilies.'
Joost de Kanter, marketing manager van Skoda, zegt: 'Met deze nieuwe campagne willen we de zaterdag een nog grotere rol geven in alles wat we doen. Niet alleen op onze eigen platforms, maar ook bij onze dealers.’
Verbinding
In de campagne zien we 'echte zaterdagfamilies' en hun Skoda-auto: van een veteranen-voetbalteam tot een Groningse fanfareband. De campagne is een ode aan deze hechte families die elke zaterdag weer op elkaar en op Skoda rekenen, want de auto speelt een verbindende rol in hun ontmoetingen, aldus Skoda.
De campagne wordt uitgerold op televisie en in online video. Bekijk 'm hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing