Being There maakt 'moedige' merkcampagne Arla
- Bureaus
- 15 jul 2021 @ 08:41
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Campagnes
- 15 jul 2021 @ 08:41
- Sjaak Hoogkamer
Om de individuele Arla merken in Duitsland sterker met elkaar te verbinden, zet Arla in op een overkoepelende merkcampagne: ‘Mach den Schritt’ ofwel zet die stap, durf. Being There tekende voor de creatieve uitwerking.
‘Zet die stap’ wordt de aanmoediging waarmee Arla in Duitsland campagne gaat voeren.
Elise Bijkerk, senior Marketing director Arla Foods, licht toe: ‘Het is een aansporing om datgene te doen waar je misschien tegenop ziet, maar waarvan je weet dat het achteraf een goed gevoel geeft. Het verwoordt de Scandinavische mentaliteit die in Duitsland zo gewaardeerd wordt. Arla levert je de juiste basis om je goed te voelen zodat je die stap kunt zetten.’
De verschillende Arla subbrands in Duitsland (zoals bijvoorbeeld Arla Skyr, Arla Kærgården en Arla Bio) gaan in de nabije toekomst met dezelfde herkenbare aanmoediging aan de slag volgens Bijkerk. ‘Zo werken we samen met Being There aan een consistente merkbelofte en een opvallend verhaal in een traditioneel zuivellandschap. Gezond en lekker eten, én je uitdagingen aangaan…de manier om je sterker te voelen.’
Bart Heijboer, Creative Director bij Being There: ‘In de nieuwe merkfilm, die duidelijk verwijst naar de Scandinavische roots, zien we om wat voor soort moed dat gaat. Voor het eerst van de hoge skischans bijvoorbeeld. Of op latere leeftijd iets moeilijks leren als surfen in de Baltische zee. Maar ook mentale moed draagt bij aan je sterk voelen. Een jongen die op het schoolplein besluit op een mooi meisje af te stappen, is daarvan een voorbeeld.’
Credits:
Klant: Arla
Verantwoordelijk bij klant: Elise Bijkerk, Annika Albrecht
Strategie & concept: Being There
Creative Directors: Bart Heijboer, Pieter Scheltema
Account team: Christel Veld, Mariska Fransen, Olivier Koning
Productie: Tag Collective Arts, Hobby Film
Regisseur: Johan Perjus (Hobby Film)
Online/grading: Tag Collective Arts
Offline: Hobby Film & Jelmar Hoekstra
Audio/Muziek: Tag Collective Arts, Amp.Amsterdam
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing