Oppo kiest Gracious als lead digital agency voor Nederland
- Bureaus
- 24 aug 2021 @ 08:00
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 24 aug 2021 @ 08:00
- Michiel van Zaane
Oppo, fabrikant van smart devices, heeft voor Gracious als lead digital agency voor de Nederlandse markt gekozen. Doel is om de naamsbekendheid van Oppo, zowel on- als offline, bij Nederlandse consumenten te vergroten en zo hun naamsbekendheid en marktaandeel te vergroten.
Gracious is als strategisch partner aangewezen om, onder andere, de (digital) marketing strategie verder uit te rollen en de positionering van Oppo binnen de Nederlandse markt te versterken. Volgens Uri Glibota, Gracious’ CCO, zijn de eerste stappen gezet en wordt het eerste kwartaal plan binnenkort gelanceerd. ‘Synergie creëren tussen verschillende inzetbare marketingkanalen; dat is onze focus. We willen de impact vergroten, daardoor het resultaat verhogen en dit zonder Oppo’s authentieke merkwaarden uit het oog te verliezen.’
Julia Verwijs, Digital Manager bij Oppo, over de samenwerking: ’Met onze innovatieve smart devices richten we ons bij Oppo op het duurzaam verbeteren van het dagelijkse leven van gebruikers. Ons verhaal willen we dan ook, zowel on- en offline, delen met zoveel mogelijk Nederlandse consumenten. Tijdens de pitch heeft Gracious ons laten zien dat ze op creatief vlak weten te verrassen. We kijken er dan ook naar uit om samen met hun mooie stappen te zetten voor Oppo op het gebied van content, campaigning, advertising en meer. Op naar een prettige samenwerking!’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing