Oppo kiest Gracious als lead digital agency voor Nederland

Oppo kiest Gracious als lead digital agency voor Nederland
  • Bureaus
  • 24 aug 2021 @ 08:00
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Oppo, fabrikant van smart devices, heeft voor Gracious als lead digital agency voor de Nederlandse markt gekozen. Doel is om de naamsbekendheid van Oppo, zowel on- als offline, bij Nederlandse consumenten te vergroten en zo hun naamsbekendheid en marktaandeel te vergroten.

Gracious is als strategisch partner aangewezen om, onder andere, de (digital) marketing strategie verder uit te rollen en de positionering van Oppo binnen de Nederlandse markt te versterken. Volgens Uri Glibota, Gracious’ CCO, zijn de eerste stappen gezet en wordt het eerste kwartaal plan binnenkort gelanceerd.  ‘Synergie creëren tussen verschillende inzetbare marketingkanalen; dat is onze focus. We willen de impact vergroten, daardoor het resultaat verhogen en dit zonder Oppo’s authentieke merkwaarden uit het oog te verliezen.’

Julia Verwijs, Digital Manager bij Oppo, over de samenwerking: ’Met onze innovatieve smart devices richten we ons bij Oppo op het duurzaam verbeteren van het dagelijkse leven van gebruikers. Ons verhaal willen we dan ook, zowel on- en offline, delen met zoveel mogelijk Nederlandse consumenten. Tijdens de pitch heeft Gracious ons laten zien dat ze op creatief vlak weten te verrassen. We kijken er dan ook naar uit om samen met hun mooie stappen te zetten voor Oppo op het gebied van content, campaigning, advertising en meer. Op naar een prettige samenwerking!’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken