Higuita start samenwerking met MakerStreet

  • Bureaus
  • 27 feb 2023 @ 14:01
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Bureaucollectief MakerStreet neemt een belang in creatief bureau Higuita, zodat naar eigen zeggen ‘het bedrijf de komende jaren verder kan groeien.’

Jasper Olieroock (zie foto boven), managing partner MakerStreet: ‘Binnen MakerStreet zijn we altijd op zoek naar bureaus die complementair zijn binnen onze 5 specialismes: Innovatie, Design, Technologie, Marketing en Interim. Het bijzondere van het creatieve bureau Higuita is dat ze naast doordachte merkstrategie, creatie en design ook alles zelf kunnen bouwen, omdat het in het DNA van het bedrijf zit.’

Het bureau is vernoemd naar de excentrieke Colombiaanse keeper René Higuita – vanwege zijn onorthodoxe speelwijze. Zo’n exotische naam zorgde regelmatig voor de verkeerde schrijfwijze: Hiegwieta, Hieguita, Hiquita. Met de lancering van Higuita’s vernieuwde website besloot het bureau haar naamsbekendheid en vindbaarheid te vergroten.

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken