15 kanshebbers SAN New Kids on the Block 2022

  • Bureaus
  • 8 mrt 2023 @ 10:07
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Uit de eerder gepubliceerde consideration list zijn, na de drie polls via Fonk, 15 bureaus doorgedrongen tot de Longlist SAN New Kids On The Block.

NKOTB is het inmiddels al 10 jaar bestaande initiatief waarin jonge opkomende bureaus in de schijnwerpers gezet worden en waarin uiteindelijk één bureau er met de titel SAN New Kid On The Block vandoor gaat.

De kandidaten in willekeurige volgorde zijn:

Bijvoorkeur

Crocodile Agency

CroudX

fresk.digital

Growww.Today

HighFive

Kemari

Locals Agency

MMBSY Amsterdam

Pinchhitters

The Good Ones

Unfound

Unlike

Unmuted

Wars

Op weg naar de shortlist

De 15 bureaus van de Longlist worden gevraagd een whitepaper aan te leveren. Deze zullen door de hoofdjury beoordeeld worden naast hun websites en de publiciteit in Fonk. De hoofdjury SAN NKOTB komt op 27 maart a.s. bijeen bij B&BA in Vreeland om de 15 bureaus tegen het licht te houden en te bespreken. Hierna volgt een stemming waaruit de shortlist van 6 bureaus wordt samengesteld.

Presentaties & Finalisten

Op 25 april a.s. geven de 6 kandidaten een presentatie - ook bij B&BA - voor de SAN NKOTB hoofdjury en vakjury. De 3 finalisten worden op 25 april ter plekke bekendgemaakt, echter pas op 25 mei 2023 wordt - tijdens de uitreiking van de SAN Accenten 2022 - bekend welk bureau zich het SAN New Kids on the Block 2022 mag noemen.

 

 

 

 

 

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken