Branding a Better World onderdeel Whello

  • Bureaus
  • 7 mrt 2023 @ 14:04
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Branding a better World wordt onderdeel van online marketingbureau Whello. Het brandingbureau helpt naar eigen zeggen ‘duurzame merken groter worden en grote merken duurzaam worden.’

Samen vormen ze het full-service marketingbureau van bedrijven die positief bijdragen aan de wereld. Branding a Better World blijft als label bestaan.

Whello en Branding a Better World werken al een paar jaar samen. ‘We weten wat Branding a Better World te bieden heeft aan de wereld,’ zegt Serge de Sousa (op foto boven r.), co-founder van Whello. ‘Zowel in wat ze doen, als hoe ze dat doen. Ze helpen organisaties echt bij het vinden en vertellen van het juiste verhaal. Wij zijn goed in het in de wereld brengen van branded stories via digitale marketing. Een goed verhaal neerzetten zorgt ook voor betere performance van campagnes. Juist daarom zijn we ervan overtuigd dat dit samengaan onze bedrijven en onze klanten veel zal bieden.’

Elif Algu (op foto boven m.), oprichtster en directeur van Branding a Better World, verkoopt haar aandelen aan Whello, maar blijft bij het label betrokken. ‘Branding a Better World heeft twaalf jaar zelfstandig bestaan.

Het werd tijd om mij aan te sluiten bij like-minded mensen om de verdere groei van een betere wereld samen vorm te geven.

Een voorwaarde voor mij was: ik laat Branding a Better World alleen samensmelten met een ander bedrijf als dat voordeel heeft voor mijn klanten. En dat is gelukt.’

Branding a Better World is een branding agency dat zich naar eigen zeggen ‘inzet voor de ‘why’ van bedrijven. Daarin zit een goede inhoudelijke match met Whello.’ De Sousa: ‘Whello staat voor Why en Hello. Wij voegen die ‘Hello’ toe aan de sterke ‘Why’ van Branding a Better World. Onze marketeers worden er oprecht blij van als zij hun marketingskills in kunnen zetten voor organisaties die positieve impact maken. Je kunt als merk commercieel opereren én bijdragen aan een betere wereld. Dat heeft de toekomst.’

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken