NewsLab nieuwe PR-bureau van CCV en Zaptec

- Bureaus
- 31 aug 2023 @ 10:26
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 31 aug 2023 @ 10:26
- Michiel van Zaane
Na een pitchtraject is NewsLab gekozen als het nieuwe PR-bureau van betaaldienstverlener CCV. NewsLab gaat ook aan de slag als PR-partner van Zaptec, een Noors technologiebedrijf gespecialiseerd in EV-laadoplossingen.
Het Corporate PR team van NewsLab gaat met beide partijen aan de slag met een doorlopende PR-strategie gericht op het opbouwen van thought leadership binnen diverse thema’s. het bureau gaat CCV helpen met het delen van hun visie op de toekomst van betalen en het uitbouwen van hun naamsbekendheid onder ondernemers en andere relevante doelgroepen. NewsLab wordt verantwoordelijk voor het gehele PR-traject: van mediarelaties tot contentcreatie. Het bureau haakt ook aan bij Paid PR en datagedreven PR en onderzoek.
Ook Zaptec heeft voor NewsLab gekozen als vaste partner voor haar PR-activiteiten. Zaptec is een Noorse aanbieder van oplaadsystemen voor elektrische voertuigen in Europa. Het bedrijf heeft NewsLab gevraagd om hun expertise via een thought leadership-traject in de Benelux verder uit te bouwen. De werkzaamheden zijn gestart met een uitgebreide messaging sessie waarin de PR-thema’s bepaald zijn die vanaf september via mediarelaties en contentcreatie uitgerold worden.
‘Ons bureau is gespecialiseerd in zowel Brand- als Corporate PR. In de afgelopen jaren heeft ons corporate team en portfolio een sterke groei doorgemaakt. Met CCV en Zaptec voegen we twee prachtige merken toe aan onze klantenportefeuille. CCV is een echte Nederlandse ondernemersfamilie, waarvoor we onze expertise in de financiële dienstverlening en het internationale betaalverkeer goed kunnen inzetten’, vertelt Stefan Wilten, Senior Adviseur en MT-lid van NewsLab. ‘Daarnaast ben ik er trots op dat we met Zaptec een snelgroeiende speler in de energietransitie toevoegen aan ons klantenbestand. Waar het accent van ons corporate portfolio van oudsher sterk lag op tech en financiële dienstverlening, zien we dat steeds meer kleine en grote corporates in andere sectoren een beroep doen op onze inhoudelijke kennis en expertise. Dat ook Zaptec - als pionier in een relatief nieuwe markt - ons als dé strategische PR-partner ziet om hun ambities te verwezenlijken, zien we als een mooie bevestiging hiervan.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Wereldmuseum bepleit open blik naar... 09-05-2025
- Kellogg’s viert ochtendtypes met... 09-05-2025
- Otrium viert outletgeluk met... 09-05-2025
- Kamado Joe haakt in bij witte rook... 09-05-2025
- Gift a Tree en Ideapreneurs brengen... 09-05-2025
- Johnny Wonder strijkt grote... 08-05-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management