The Family Amsterdam ontwikkelt eerste campagne voor nieuwe klant Anderzorg

  • Bureaus
  • 21 nov 2023 @ 08:00
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

De manier waarop zorg geregeld is in Nederland gaat veranderen, volgens zorgverzekeraar Anderzorg. In de eerste campagne die The Family Amsterdam voor de verzekeraar heeft ontwikkelt komen die veranderingen aan bod.

Om te vertellen wat er zoal gaat veranderen, bedacht The Family Amsterdam ‘Anderz’, een geanimeerd figuurtje. Anderz heeft de vorm van een plus en is gebaseerd op het logo van Anderzorg.

Joris Kuijpers, namens The Family: ‘Als het gaat over veranderingen in de zorg, wordt de toon vaak somber. Terwijl het juist positief is: je kunt meer zelf doen, in je eigen tijd en je krijgt meer regie over de zorg zoals jij het wilt. Een plusje staat voor positief en dat is wat we willen uitstralen met Anderz.’

In de campagne, die samen met animatiestudio WoodWork werd ontwikkeld, geeft Anderz een aantal voorbeelden van wat er gaat veranderen. De aftrap van de campagne was op 20 november. Anderz zal te zien zijn via verschillende media.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken