The Romans Amsterdam strategisch adviseur Tony's Chocolonely

The Romans Amsterdam strategisch adviseur Tony's Chocolonely
  • Bureaus
  • 9 nov 2023 @ 07:23
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

The Romans Amsterdam wordt Tony’s Chocolonely’s wereldwijde strategische communicatiepartner, rapporterend aan het global brand team.

De activiteiten worden uitgevoerd door lokale bureaus in de operationele markten, waaronder Nederland, België, Denemarken, Finland, Duitsland, Zweden, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten.

Julie Veryser, Global Head of Brand, van Tony's Chocolonely: ‘Wij waren bekend met het werk van The Romans in Londen en wilden graag met hen samenwerken nu er ook een kantoor in Amsterdam geopend is. We zijn onder de indruk van hun wereldwijde strategische ervaring in combinatie met hun consumenten- en corporate communicatie capaciteiten. We hebben nu al het gevoel alsof het team van The Romans een verlengstuk van ons team is. Wij kijken uit naar deze samenwerking.’

Sophie Nicholson, Partner van The Romans Amsterdam voegt eraan toe: ‘Ik volg het werk en de missie van Tony’s Chocolonely al vele jaren; het is een opvallend merk met een uniek en essentieel doel, dus op persoonlijk vlak is het een droomklus. Voor The Romans Amsterdam is dit een belangrijke nieuwe partner en precies het soort organisatie waarmee wij willen samenwerken. Wereldwijd georiënteerd, maar lokaal verbonden; doelbewust en creatief in hun ambities. Een echte Nederlandse krachtpatser.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken