Digital Heroes gaat verder als OrangeValley voor optimalisatie digitale media

Digital Heroes gaat verder als OrangeValley voor optimalisatie digitale media
  • Bureaus
  • 16 feb 2024 @ 07:48
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • Geen tag

Per 1 maart 2024 gaat creatieve media agency Digital Heroes verder onder de naam OrangeValley. Digital Heroes is al sinds 2023 onderdeel van OrangeValley Group en levert resultaatgerichte media campagnes met behulp van geavanceerde data-analyse.

Het digitale advertising landschap is de afgelopen jaren enorm veranderd en blijft in beweging door het wegvallen van third-party cookies en de nieuwe Europese wetgeving. Zowel adverteerders als agencies moeten meebewegen naar een duurzamere digital marketing strategie. Het gebruik van first-party data en geavanceerde technologie om gepersonaliseerde, effectieve campagnes voor klanten te leveren is hiervoor essentieel. OrangeValley is door deze stap een kwalitatieve digitale partner voor de lange termijn.

Rody van Vierssen, Media Strateeg, OrangeValley:Digital Heroes is al ruim 15 jaar actief in digital advertising. Het vakgebied is altijd in beweging geweest, maar de ontwikkelingen gaan nu wel erg hard. Het wordt steeds belangrijker om een goede data- en technische infrastructuur te hebben om relevante mediastrategie te ontwikkelen. Juist die kennis van OrangeValley op het snijvlak van marketing, data en techniek maakt dat er nog uitgebreidere oplossingen voorhanden zijn om campagnes naar een hoger niveau te tillen.’

Campagnes versterkt door Automation en AI
AI-gestuurde en gepersonaliseerde ervaringen worden steeds belangrijker bij het benaderen van de doelgroep. Data staat daarin volledig centraal. De toepassing van machine learning binnen marketing is echter niet nieuw. Het aansturen op de doelgroep kan immers al via programmatic buying, content wordt via slimme algoritmes gestuurd en Pmax campagnes verbetert de advertising strategie door de kracht van automatisering en machine learning.

Wat doet AI nu in advertising? Laat Bing de toekomst zien van zoeken? Kunnen we met de toepassing van technologie verschil maken in hoe we onze ads voeden en onze doelgroep bereiken? Is een cleanroom de toekomst of een technische tussenoplossing in de ontwikkeling naar een cookieless future? Wordt branding dan weer de toekomst? Het belang van AI en technologie kan niet genoeg benadrukt worden. In de moderne wereld is technologie niet langer alleen een handig hulpmiddel, maar een onmisbaar onderdeel van het dagelijks leven en de bedrijfswereld. Juist door marketing te combineren met de juiste technologie krijgt de inzet van digitale media een andere dimensie.

Ortwin Verreck, Managing CEO OrangeValley Group: ‘Door deze samensmelting hebben we nu nog meer kennis in huis om klanten te helpen duurzame en effectieve campagnes te ontwikkelen", aldus de CEO van OrangeValley. “In een digitale wereld waarin steeds meer automatisering plaatsvindt, wordt het belangrijker om te investeren in merkmarketing. Het onderscheidend vermogen van een merk, de customer experience, ook nadat een aankoop is voltooid, wordt belangrijker. Dat is voor ons een reden om naast onze krachtige aanpak voor performance marketing te investeren in meer kennis in merkmarketing, brand campagnes en digitale kanalen zoals digital out of home en addressable TV. Met de cookieless wereld in het vooruitzicht en de verschuiving van outbound- naar inbound marketing wordt 1st party data steeds belangrijker.’


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken