DCVF neemt retailactiviteiten HelloHero over

- Bureaus
- 29 jan 2025 @ 09:49
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 29 jan 2025 @ 09:49
- Kel Koenen
In lijn met deze strategische zet krijgt HelloHero-oprichter Harmen Schepers de leiding over de nieuwe afdeling Retail Experience Design (RED). Met zijn uitgebreide retailexpertise voegt hij een extra dimensie toe aan het activatiebureau uit Amsterdam.
Door de combinatie van DCVF’s internationale merk- en retailervaring en HelloHero’s benadering van 3D retail design, wil het bureau merken helpen om een authentieke connectie met klanten op de winkelvloer te creëren. ‘Corona heeft ons gedwongen om nieuwe markten te verkennen, maar het afgelopen jaar zie ik een sterke terugkeer van retail als dé plek om echt contact te maken met klanten’, zegt Schepers. ‘De samenwerking met DCVF biedt de perfecte structuur om de focus weer op 3D retail design te leggen en merken nog beter te ondersteunen.’
Met de toevoeging van Schepers en zijn expertise aan het team, verstevigt DCVF zijn positie als specialist in retail en travel retail. ‘Met klanten als Mars Travel Retail, IKEA, Spar en Unilever hebben we al een sterke naam opgebouwd’, vertelt Niels Braat, managing director van DCVF. ‘De ervaring van Harmen voegt daar een extra laag aan toe, waardoor we zowel bestaande als nieuwe klanten nog beter kunnen bedienen.’
Hoewel de retailtak van HelloHero opgaat in DCVF, blijft HelloHero zelf actief in de ondersteuning van technologie- en medtechmerken bij hun merkstrategie, in samenwerking met strategisch groeiadviseur RSPNS.
Foto: Harmen Schepers (l) en Niels Braat
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
Laatste Nieuws
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
- Wefilm stelt jong creatief talent... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers