DCVF neemt retailactiviteiten HelloHero over

- Bureaus
- 29 jan 2025 @ 09:49
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 29 jan 2025 @ 09:49
- Kel Koenen
In lijn met deze strategische zet krijgt HelloHero-oprichter Harmen Schepers de leiding over de nieuwe afdeling Retail Experience Design (RED). Met zijn uitgebreide retailexpertise voegt hij een extra dimensie toe aan het activatiebureau uit Amsterdam.
Door de combinatie van DCVF’s internationale merk- en retailervaring en HelloHero’s benadering van 3D retail design, wil het bureau merken helpen om een authentieke connectie met klanten op de winkelvloer te creëren. ‘Corona heeft ons gedwongen om nieuwe markten te verkennen, maar het afgelopen jaar zie ik een sterke terugkeer van retail als dé plek om echt contact te maken met klanten’, zegt Schepers. ‘De samenwerking met DCVF biedt de perfecte structuur om de focus weer op 3D retail design te leggen en merken nog beter te ondersteunen.’
Met de toevoeging van Schepers en zijn expertise aan het team, verstevigt DCVF zijn positie als specialist in retail en travel retail. ‘Met klanten als Mars Travel Retail, IKEA, Spar en Unilever hebben we al een sterke naam opgebouwd’, vertelt Niels Braat, managing director van DCVF. ‘De ervaring van Harmen voegt daar een extra laag aan toe, waardoor we zowel bestaande als nieuwe klanten nog beter kunnen bedienen.’
Hoewel de retailtak van HelloHero opgaat in DCVF, blijft HelloHero zelf actief in de ondersteuning van technologie- en medtechmerken bij hun merkstrategie, in samenwerking met strategisch groeiadviseur RSPNS.
Foto: Harmen Schepers (l) en Niels Braat
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Leer emoties herkennen als waarschuwing tegen fraude
Laatste Nieuws
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

