Twitter betere aanjager van merkinteractie dan Facebook

Twitter betere aanjager van merkinteractie dan Facebook
  • Content
  • 20 jan 2014 @ 11:56
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • OnderzoekDigitaalVerdienmodellen

De Sprout Social Index is een onderzoek naar groei van de kanalen, brand responsiveness en consumentengedrag. Ze onderzochten meer dan 160 miljoen inboundboodschappen van 20.000 merkprofielen en merkpagina's. Opvallende conclusie is dat de mate waarin consumenten sociale media gebruiken om hulp te vragen, om aankoopbeslissingen te doen, om te klagen en om de dialoog aan te gaan, enorm stijgt. Maar dat merken met deze toegenomen activiteiten niet kunnen omgaan. De belangrijkste conclusies staan in een infographic weergegeven.



Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken