Fitzroy aan de slag voor blogster Negin Mirsalehi

  • Content
  • 12 mrt 2015 @ 15:30
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Creatie

Negin Mirsalehi - Nederlands trots op het gebied van fashion en bloggen - heeft strategisch creatief bureau Fitzroy in de arm genomen. Mirsalehi groeide in 2 jaar uit tot koningin van het bloggen en Instagram. Het totaal aantal volgers bedraagt nu bijna 2 miljoen en iedere dag komen er ongeveer 2.000. 'Naast de strategische en creatieve kracht, was ook de eigen video-unit van Fitzroy een belangrijk pluspunt om te kiezen voor dit bureau', aldus Mirsalehi.

Omdat er nog niks inhoudelijks gecommuniceerd mag worden blijft het nog even afwachten wat er precies gaat komen. In Gracia zei Mirsalehi het volgende: 'Het allerspannendst vind ik de lancering van mijn eigen lijn, aankomende kerst. Geen kledinglijn overigens.'

De eerste resultaten van de samenwerking tussen Negin Mirsalehi en Fitzory zullen nog voor de zomer van 2015  te zien zijn. Check http://neginmirsalehi.com/ voor meer informatie over Negin Mirsalehi. 

Beroemd op Instagram

  • 1988 Geboren in Amsterdam, haar ouders kwamen uit Iran naar Nederland
  • 2012 Master Marketing aan Vrije Universiteit Amsterdam
  • Begint Instagramprofiel negin_mirsalehi
  • 2013 Best New Media Talent Award van de Marie Claire
  • 2014 Meer dan 1 miljoen volgers op Instagram
  • Fashion Blogger Award op Berlijnse Fashionweek

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken