Hero Baby lanceert contentplatform voor millennial moeders

Hero Baby lanceert contentplatform voor millennial moeders
  • Content
  • 15 mei 2017 @ 10:18
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • VideoDoelgroepenContent

Hero Baby gelooft dat een gezond en gelukkig kind begint bij een gelukkige en zelfverzekerde moeder, daarom introduceert het merk een platform gericht op millennial moeders. Het concept is geproduceerd door Hero Baby en creatief bureau Don't Say Nothing.

Het platform mamaisalles.nl staat 'vol met herkenbare verhalen waar moederharten van smelten'. Zo is er een videoportretserie geproduceerd waarin moeders-in-spé samen met hun vader of moeder de pret-echo bekijken. Ook zijn er interviews met bekende ouders, diepvries-vriendelijke seizoensmenu's en stijltips te vinden.

Dionne van Delft, senior brand manager bij Hero Baby, laat weten: 'Door te laten zien wat er allemaal komt kijken bij het moederschap, zie je dat het onmogelijk is om alles perfect te doen. We erkennen dat en relativeren met een glimlach. We zien de diverse rollen van mama en inspireren moeders om ze met zoveel mogelijk plezier te vervullen. We maken de wereld niet mooier dan 'ie is, maar geven het dagelijks leven wél een knipoog.'

Claudia Pieper, digital manager Hero, vertelt over de launch: 'Hero Baby is de eerste babyvoedingsproducent die zelf de rol als uitgever op zich neemt. We kiezen voor een brand platform met redactionele content om het merk emotioneel te versterken en te verdiepen bij de doelgroep. Het platform richt zich in eerste instantie op de generatie Y en de jongste generatie X moeders. Hero Baby wil met mamaisalles.nl een continue dialoog met deze (aanstaande) moeders faciliteren.'

Samenwerking
Aan de totstandkoming van het platform werkten meerdere partijen mee. De strategie, content en redactionele invulling is door creatief bureau Don't Say Nothing en Hero Baby ontwikkeld. Digitaal bureau Burst ontwikkelt het platform en PauwR is verantwoordelijk voor de digitale mediastrategie en -uitvoering. De redactie van Mama is Alles wordt gevormd door een aantal vaste journalisten, gastcolumnisten, een koks-duo en fotografen. 



Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken