Welkoop lanceert nieuwe huisstijl
- Design
- 14 jul 2016 @ 11:28
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Visual id
- 14 jul 2016 @ 11:28
- Redactie Design
Welkoop, winkelketen op het gebied van tuin en dier, heeft een nieuwe huisstijl. De nieuwe omnichannelstrategie vond de retailer hier aanleiding voor. Vuurland creative consultancy en Claessens Erdmann architects & designers hebben de nieuwe huisstijl ontwikkeld. Deze is doorgevoerd in alle communicatie: online, instore en in print.
‘We behouden ons eigen karakter, maar de nieuwe huisstijl is frisser en strakker en leent zich heel makkelijk voor toepassingen in alle uitingen - ook online’, zegt Paul Burger, algemeen directeur AgriRetail (Welkoop). ‘Het resultaat is één heldere en herkenbare visuele identiteit die heel goed laat zien waar we voor staan: service en betaalbare kwaliteit.’
Omnichannel
Aanleiding voor de nieuwe huisstijl is de keuze van de nieuwe omnichannelstrategie van Welkoop. ‘De online Welkoopwinkel en de fysieke Welkoopwinkels zijn in deze strategie volledig geïntegreerd. Dit komt terug in de nieuwe huisstijl, visuele identiteit, waarin de communicatie in de winkels en online volledig op elkaar afgestemd is.’
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Dopper lanceert digital product... 16-04-2024
- Nieuwe huisstijl voor Opel-showrooms09-04-2024
- Samsung speelt met werkelijkheid in... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing