Welkoop lanceert nieuwe huisstijl
- Design
- 14 jul 2016 @ 11:28
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Visual id
- 14 jul 2016 @ 11:28
- Redactie Design
Welkoop, winkelketen op het gebied van tuin en dier, heeft een nieuwe huisstijl. De nieuwe omnichannelstrategie vond de retailer hier aanleiding voor. Vuurland creative consultancy en Claessens Erdmann architects & designers hebben de nieuwe huisstijl ontwikkeld. Deze is doorgevoerd in alle communicatie: online, instore en in print.
‘We behouden ons eigen karakter, maar de nieuwe huisstijl is frisser en strakker en leent zich heel makkelijk voor toepassingen in alle uitingen - ook online’, zegt Paul Burger, algemeen directeur AgriRetail (Welkoop). ‘Het resultaat is één heldere en herkenbare visuele identiteit die heel goed laat zien waar we voor staan: service en betaalbare kwaliteit.’
Omnichannel
Aanleiding voor de nieuwe huisstijl is de keuze van de nieuwe omnichannelstrategie van Welkoop. ‘De online Welkoopwinkel en de fysieke Welkoopwinkels zijn in deze strategie volledig geïntegreerd. Dit komt terug in de nieuwe huisstijl, visuele identiteit, waarin de communicatie in de winkels en online volledig op elkaar afgestemd is.’
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management