Link Design ontwikkelt naam, huisstijl en toolkit NL next level
- Design
- 28 sep 2016 @ 08:48
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Digital designVisual id
- 28 sep 2016 @ 08:48
- Redactie Design
NL next level is een gezamenlijk initiatief van VNO-NCW, MKB-Nederland en LTO Nederland. In de campagne - waarvoor Link Design de naam, huisstijl en toolkit ontwikkelde - wordt een toekomstvisie en investeringsagenda gepresenteerd, zodat ons land op alle fronten tot de economische wereldtop blijft behoren.
Sigrid Verweij, directeur communicatie VNO-NCW en MKB-Nederland: ‘NL next level drukt goed de ambitie en urgentie van ondernemers voor de toekomst van Nederland uit en de zelfstandige en herkenbare huisstijl voor deze campagne onderstreept ook dat het een uitnodiging is aan al onze stakeholders.’
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers