Link Design ontwikkelt naam, huisstijl en toolkit NL next level
- Design
- 28 sep 2016 @ 08:48
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Digital designVisual id
- 28 sep 2016 @ 08:48
- Redactie Design
NL next level is een gezamenlijk initiatief van VNO-NCW, MKB-Nederland en LTO Nederland. In de campagne - waarvoor Link Design de naam, huisstijl en toolkit ontwikkelde - wordt een toekomstvisie en investeringsagenda gepresenteerd, zodat ons land op alle fronten tot de economische wereldtop blijft behoren.
Sigrid Verweij, directeur communicatie VNO-NCW en MKB-Nederland: ‘NL next level drukt goed de ambitie en urgentie van ondernemers voor de toekomst van Nederland uit en de zelfstandige en herkenbare huisstijl voor deze campagne onderstreept ook dat het een uitnodiging is aan al onze stakeholders.’
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Dopper lanceert digital product... 16-04-2024
- Nieuwe huisstijl voor Opel-showrooms09-04-2024
- Samsung speelt met werkelijkheid in... 02-04-2024
- KNVB en Nike presenteren Oranje... 20-03-2024
- The Drum over SXSW 202419-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing