Link Design ontwikkelt naam, huisstijl en toolkit NL next level

  • Design
  • 28 sep 2016 @ 08:48
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • Digital designVisual id

NL next level is een gezamenlijk initiatief van VNO-NCW, MKB-Nederland en LTO Nederland. In de campagne - waarvoor Link Design de naam, huisstijl en toolkit ontwikkelde - wordt een toekomstvisie en investeringsagenda gepresenteerd, zodat ons land op alle fronten tot de economische wereldtop blijft behoren.

Sigrid Verweij, directeur communicatie VNO-NCW en MKB-Nederland: ‘NL next level drukt goed de ambitie en urgentie van ondernemers voor de toekomst van Nederland uit en de zelfstandige en herkenbare huisstijl voor deze campagne onderstreept ook dat het een uitnodiging is aan al onze stakeholders.’



Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

Meest gelezen

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

Laatste Nieuws

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken