Coca-Cola vervangt logo voor vakantiebestemmingen

  • Design
  • 18 apr 2017 @ 12:17
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • Visual id

Voor hun nieuwe zomercampagne ruilt Coca-Cola tijdelijk het iconische logo in voor 74 vakantiebestemmingen: van Barcelona tot Kaapstad en van Ibiza tot de Bahama’s. Vanaf mei tot en met augustus maken consumenten die een Coca-Cola met het zomerthema – en een actiecode - kopen, kans op een reis naar één van deze bestemmingen.

‘Als de temperaturen stijgen, smaakt niets beter dan een ijskoude Coca-Cola. Dat gevoel stoppen we al sinds 1886 in ons product. Deze zomer dragen we dat gevoel ook uit via de verpakkingen met de vakantiebestemmingen’, aldus brandmanager Margreet van Staalduijnen.

De nieuwe campagne loopt in veertien markten, waaronder België, Duitsland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk, Italië en Spanje. De actieverpakkingen zijn verkrijgbaar vanaf 1 mei tot en met 31 augustus en in totaal worden er40 reizen voor twee personen weggeven op ruim 160 miljoen actieverpakkingen (alleen in Nederland al).



Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

Laatste Nieuws

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken