Coca-Cola vervangt logo voor vakantiebestemmingen
- Design
- 18 apr 2017 @ 12:17
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Visual id
- 18 apr 2017 @ 12:17
- Redactie Design
Voor hun nieuwe zomercampagne ruilt Coca-Cola tijdelijk het iconische logo in voor 74 vakantiebestemmingen: van Barcelona tot Kaapstad en van Ibiza tot de Bahama’s. Vanaf mei tot en met augustus maken consumenten die een Coca-Cola met het zomerthema – en een actiecode - kopen, kans op een reis naar één van deze bestemmingen.
‘Als de temperaturen stijgen, smaakt niets beter dan een ijskoude Coca-Cola. Dat gevoel stoppen we al sinds 1886 in ons product. Deze zomer dragen we dat gevoel ook uit via de verpakkingen met de vakantiebestemmingen’, aldus brandmanager Margreet van Staalduijnen.
De nieuwe campagne loopt in veertien markten, waaronder België, Duitsland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk, Italië en Spanje. De actieverpakkingen zijn verkrijgbaar vanaf 1 mei tot en met 31 augustus en in totaal worden er40 reizen voor twee personen weggeven op ruim 160 miljoen actieverpakkingen (alleen in Nederland al).
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- I Love Illustration Gallery start... 22-04-2024
- Wehkamp lanceert naast nieuwe... 22-04-2024
- Dopper lanceert digital product... 16-04-2024
- Nieuwe huisstijl voor Opel-showrooms09-04-2024
- Samsung speelt met werkelijkheid in... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing