Coca-Cola vervangt logo voor vakantiebestemmingen
- Design
- 18 apr 2017 @ 12:17
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Visual id
- 18 apr 2017 @ 12:17
- Redactie Design
Voor hun nieuwe zomercampagne ruilt Coca-Cola tijdelijk het iconische logo in voor 74 vakantiebestemmingen: van Barcelona tot Kaapstad en van Ibiza tot de Bahama’s. Vanaf mei tot en met augustus maken consumenten die een Coca-Cola met het zomerthema – en een actiecode - kopen, kans op een reis naar één van deze bestemmingen.
‘Als de temperaturen stijgen, smaakt niets beter dan een ijskoude Coca-Cola. Dat gevoel stoppen we al sinds 1886 in ons product. Deze zomer dragen we dat gevoel ook uit via de verpakkingen met de vakantiebestemmingen’, aldus brandmanager Margreet van Staalduijnen.
De nieuwe campagne loopt in veertien markten, waaronder België, Duitsland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk, Italië en Spanje. De actieverpakkingen zijn verkrijgbaar vanaf 1 mei tot en met 31 augustus en in totaal worden er40 reizen voor twee personen weggeven op ruim 160 miljoen actieverpakkingen (alleen in Nederland al).
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ‘Common Ground’ siert Nederlands... 02-06-2025
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management