Simpel Media haalt MTV-show Catfish naar Nederland
- Media
- 28 okt 2013 @ 12:21
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - TelevisieConcept
- 28 okt 2013 @ 12:21
- Redactie Media
Televisieproducent Simpel Media, bekend van programma's als 'Ontvoerd' en 'Het Mooiste meisje van de Klas', heeft de format-rechten verworven van het succesvolle MTV-programma Catfish: The TV Show.
In Catfish wordt gezocht naar jongeren die via internet en social media een relatie hebben, maar die ander nog nooit in het echt hebben ontmoet. Ze zijn door maandenlang samen chatten verliefd geworden, maar hebben elkaar nog nooit in de ogen gekeken. In het programma ontmoeten de koppels elkaar voor het eerst. Zijn beide personen diegene die ze zeggen te zijn? Of is een van hen een 'catfish' en heeft hij zich uitgegeven voor iemand anders?
Simpel Media is voor het programma op zoek naar jongeren die op dit moment een online relatie hebben.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- NMO Online breidt fors uit met titels08-05-2025
- Arjan Pomper vertrekt al weer bij... 07-05-2025
- Neople lanceert AI-platform voor... 02-05-2025
- Waslijnactie BOAS kaart... 30-04-2025
- KPN viert 10e Louis-campagne met... 28-04-2025
- Sijthoff Media stopt met Business... 23-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management