Simpel Media haalt MTV-show Catfish naar Nederland

28okt 201312:21
  • Media
  • 20499 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • TelevisieConcept

nieuws Televisieproducent Simpel Media, bekend van programma's als 'Ontvoerd' en 'Het Mooiste meisje van de Klas', heeft de format-rechten verworven van het succesvolle MTV-programma Catfish: The TV Show.

In Catfish wordt gezocht naar jongeren die via internet en social media een relatie hebben, maar die ander nog nooit in het echt hebben ontmoet. Ze zijn door maandenlang samen chatten verliefd geworden, maar hebben elkaar nog nooit in de ogen gekeken. In het programma ontmoeten de koppels elkaar voor het eerst. Zijn beide personen diegene die ze zeggen te zijn? Of is een van hen een 'catfish' en heeft hij zich uitgegeven voor iemand anders?

Simpel Media is voor het programma op zoek naar jongeren die op dit moment een online relatie hebben. 




comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Nederlands Media Netwerk