Simpel Media haalt MTV-show Catfish naar Nederland

Simpel Media haalt MTV-show Catfish naar Nederland
  • Media
  • 28 okt 2013 @ 12:21
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • TelevisieConcept

Televisieproducent Simpel Media, bekend van programma's als 'Ontvoerd' en 'Het Mooiste meisje van de Klas', heeft de format-rechten verworven van het succesvolle MTV-programma Catfish: The TV Show.

In Catfish wordt gezocht naar jongeren die via internet en social media een relatie hebben, maar die ander nog nooit in het echt hebben ontmoet. Ze zijn door maandenlang samen chatten verliefd geworden, maar hebben elkaar nog nooit in de ogen gekeken. In het programma ontmoeten de koppels elkaar voor het eerst. Zijn beide personen diegene die ze zeggen te zijn? Of is een van hen een 'catfish' en heeft hij zich uitgegeven voor iemand anders?

Simpel Media is voor het programma op zoek naar jongeren die op dit moment een online relatie hebben. 



Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken