Fashionchick neemt modenummer Viva over
- Media
- 11 apr 2017 @ 10:57
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - TelevisieproductieVloggenBloggenTijdschriften
- 11 apr 2017 @ 10:57
- Redactie Media
Het speciale modenummer van Viva is compleet onder handen genomen door Fashionchick’s oprichter Ellen Snijder. Niet alleen de inhoud: ze prijkt ook op de cover, mét het nieuwe Fashionchick make-over team. Dit extra dikke nummer staat compleet in het teken van business babes, met veel shoppingtips en de niet-te-missen spots in de leukste modieuze wereldsteden.
Ellen Snijder: 'Viva is vernieuwd en wij van Fashionchick vinden de nieuwe look eenmatch made in heaven! Het kon dan ook niet anders dat we de koppen bij elkaar hebben gestoken voor dit grote modenummer. Nóg meer fashion, nóg hebberiger en nóg gevaarlijk voor de portemonnee, want alles is direct online te shoppen.'
Als klap op de vuurpijl staat Ellen met drie andere powerbabes op de cover en met een groot interview in het blad. Dit is het make-over team van het nieuwe Net5-programma ‘Fashionchick make-over’. In dit programma helpen Net5-presentatrice en fashionblogger Yara Michels, styliste Patty Zomer en visagiste Xelly Cabau van Kasbergen zes verschillende lucky ladies om hun stijl (terug) te vinden. Deze dames zijn met een specifieke reden opgegeven door geliefden en bekenden, met als doel ze nog leuker, knapper en mooier te maken dan ze al zijn. ‘Fashionchick make-over’ is vanaf 16 april elke zondag om 19.00 uur te zien bij Net5.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Mediahuis geeft abonnees van 9 regionale dagbladen toegang tot...
- BBC Studios leidt wereldwijd op YouTube en TikTok
- ‘Je moet de groenten van HAK hebben’ blijft ijzersterk
- Cupra en Audio Obscura onthullen 'Behind The Pulse'
- NDP Nieuwsmedia stelt bescherming tegen Big Tech voor
- HBO Max personaliseert sportreclame
Laatste Nieuws
- HBO Max personaliseert sportreclame11-07-2025
- OMS voegt SoundCloud en Sonos Radio... 11-07-2025
- VMN media neemt Elba\Rec over voor... 10-07-2025
- NDP Nieuwsmedia stelt bescherming... 09-07-2025
- Cupra en Audio Obscura onthullen... 08-07-2025
- Mediahuis geeft abonnees van 9... 04-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers