Fashionchick neemt modenummer Viva over

Fashionchick neemt modenummer Viva over
  • Media
  • 11 apr 2017 @ 10:57
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • TelevisieproductieVloggenBloggenTijdschriften

Het speciale modenummer van Viva is compleet onder handen genomen door Fashionchick’s oprichter Ellen Snijder. Niet alleen de inhoud: ze prijkt ook op de cover, mét het nieuwe Fashionchick make-over team. Dit extra dikke nummer staat compleet in het teken van business babes, met veel shoppingtips en de niet-te-missen spots in de leukste modieuze wereldsteden.

Ellen Snijder: 'Viva is vernieuwd en wij van Fashionchick vinden de nieuwe look eenmatch made in heaven! Het kon dan ook niet anders dat we de koppen bij elkaar hebben gestoken voor dit grote modenummer. Nóg meer fashion, nóg hebberiger en nóg gevaarlijk voor de portemonnee, want alles is direct online te shoppen.'

Als klap op de vuurpijl staat Ellen met drie andere powerbabes op de cover en met een groot interview in het blad. Dit is het make-over team van het nieuwe Net5-programma ‘Fashionchick make-over’. In dit programma helpen Net5-presentatrice en fashionblogger Yara Michels, styliste Patty Zomer en visagiste Xelly Cabau van Kasbergen zes verschillende lucky ladies om hun stijl (terug) te vinden. Deze dames zijn met een specifieke reden opgegeven door geliefden en bekenden, met als doel ze nog leuker, knapper en mooier te maken dan ze al zijn. ‘Fashionchick make-over’ is vanaf 16 april elke zondag om 19.00 uur te zien bij Net5.

 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken