Hits centraal in merkcampagne Radio 538

Hits centraal in merkcampagne Radio 538
  • Media
  • 25 apr 2022 @ 10:56
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Radio 538 lanceert een crossmediale merkcampagne met als pay-off ‘Waar je ook bent: jouw hits, jouw 538’. De merkcampagne visualiseert het effect van 538 op luisteraars.

De merkcampagne wordt gecommuniceerd via diverse tv-commercials, online video’s, OOH-uitingen en vernieuwde visual identity over alle touchpoints. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met bureau Born05 en geregisseerd door de Zweed Magnus Renfors, die eerder commercials van onder anderen McDonalds en Vodafone regisseerde.

Dennis van den Berg, director Marketing & Communications Audio: ‘Ons onderscheidende karakter visualiseren we in de TVC met een speakerbox als metafoor voor Radio 538 als hitmaker. De speaker met 538 muziek reist met de dj’s door de wereld van onze luisteraars langs verschillende luistermomenten en –plaatsen. Zodra deze in aanraking komt met onze luisteraars beginnen zij te dansen en te lachen. Overal en altijd steken we hen positief aan met onze lust for life, waar of op welk moment er ook naar 538 wordt geluisterd.’

Credits:

•         Opdrachtgever Radio 538: Coco Hermans (Radio Director 538), Dennis van den Berg (Director Marketing & Communications Audio), Yolande Veldt (Brand & Strategy Lead)

•         Bureau Born05: Harm Balvers (strategie), Tim de Waard en Daniel Samama (creatie), Marnix Schmidt, Marijn Slot, Lotte Kemper en Jesse Otten (art, visual design & motion), Joyce Rodenburg en Valery Story (project management en productie), Dennis van Vugt (Creative Director), Erik Dijkhuizen (Account Director)

•         Productie: Hobby Film

•         Regisseur TV-commercial: Magnus Renfors

•         Fotografie online- en Out Of Home-uitingen: Ruud Janssen



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken