Meer keuzes én meer kansen dan ooit te voren
- Media
- 9 jan 2016 @ 13:11
- Link
-
Gastblogger
Gastauteur
MarketingTribune - ForumPrint
- 9 jan 2016 @ 13:11
- Gastblogger
Na een turbulent 2015 is te verwachten dat in 2016 de dynamiek in het mediaspeelveld niet minder zal worden. We leven immers in een tijd van transformatie. Het mediaspeelveld is meer complex geworden.
Na een turbulent 2015 is te verwachten dat in 2016 de dynamiek in het mediaspeelveld niet minder zal worden. We leven immers in een tijd van transformatie. Het mediaspeelveld is meer complex geworden.
Er wordt meer content gepubliceerd, op meer platformen dan ooit te voren. We gebruiken meer en meer mobiele communicatiemiddelen. We worden geconfronteerd met meer Ad-Blocking. Meer alternatieve advertentiemogelijkheden. Meer data. Meer technologie.
Er is een toenemende behoefte aan meer kwaliteit, relevantie en efficiency. Het kiezen van het juiste communicatiekanaal, de juiste technologie- of mediapartner en het ontwikkelen van een effectieve manier van samenwerken wordt cruciaal. Meer innovatie en ondernemerschap is nodig. Het maken van de juiste keuzes is belangrijker dan ooit.
De Persgroep is door de overname van Wegener met afstand het grootste nieuwsmediabedrijf van Nederland geworden. Met onze sterke merken, gezonde financiële positie en miljoenen bereik zijn wij als geen ander in staat om de behoefte aan meer content, kwaliteit, relevantie en innovatie vorm te geven. Vanuit ons bestaande business model hebben we een enorm bereik in de markt en met onze sterke cashflow zijn we in staat om nieuwe initiatieven met kracht vorm te geven en te lanceren.
Er zijn vele ontwikkelingen op de advertentiemarkt. De grootste 6 waar wij als de Persgroep op in spelen:
Al met al zal het transformatiejaar 2016 dus verre van saai zijn. Sommigen zullen hier met enige gezonde angst naar kijken. Anderen blijven bij hun kracht en weten het juiste DNA en financiële slagkracht te ontwikkelen om veranderingen door te voeren zonder te verliezen wat hen uniek maakt. Bij ons is dat de kracht van nieuws: gebracht door betrouwbare merken, gebaseerd op ijzersterke (journalistieke) content die iedere dag weer aandacht genereert van meer dan 10 miljoen loyale consumenten.
Christel van den Hazel is Directeur Advertising bij de Persgroep.
Deze bijdrage is onderdeel van Forum Advertentiemarkt 2016
-
Gastblogger
- Werkt voor: MarketingTribune
- Functie: Gastauteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Neople lanceert AI-platform voor echte samenwerking
- Waslijnactie BOAS kaart modeverspilling aan
- NMO Online breidt fors uit met titels
- Arjan Pomper vertrekt al weer bij Nationaal Media Onderzoek
- [column] TikTok in mei: álle trends, tools & insights die je...
- Amsterdamser wordt het niet bij Het Parool
Laatste Nieuws
- Amsterdamser wordt het niet bij Het... 12-05-2025
- NMO Online breidt fors uit met titels08-05-2025
- Arjan Pomper vertrekt al weer bij... 07-05-2025
- Neople lanceert AI-platform voor... 02-05-2025
- Waslijnactie BOAS kaart... 30-04-2025
- KPN viert 10e Louis-campagne met... 28-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management