Schiphol wint SimpliFlying Award 2013

Schiphol wint SimpliFlying Award 2013
  • Online
  • 28 okt 2013 @ 06:00
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Social media

Donderdag 24 oktober is Schiphol tijdens het ‘Eye For Travel’-event uitgeroepen tot ‘sociaalste’ luchthaven ter wereld. De SimpliFlying Award is een prijs voor ‘Excellence in Social Media’. Sinds drie jaar is Schiphol zeer actief op Facebook, Twitter en YouTube.

Interactive advertising agency Red Urban heeft Schiphol altijd geadviseerd bij dit traject. Koen de Groot, managing director bij Red Urban, in het persbericht: ‘Schiphol is een centrum van sociale communicatie van waaruit heel veel gepost, ingecheckt en gedeeld wordt. Het bedrijf Schiphol heeft dit op waarde geschat door op een heel professionele manier via alle relevante afdelingen social media belangrijk te maken en deel uit te laten maken van de dagelijkse praktijk.’

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken