Schiphol wint SimpliFlying Award 2013
- Online
- 28 okt 2013 @ 06:00
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Social media
- 28 okt 2013 @ 06:00
- Redactie Online
Donderdag 24 oktober is Schiphol tijdens het ‘Eye For Travel’-event uitgeroepen tot ‘sociaalste’ luchthaven ter wereld. De SimpliFlying Award is een prijs voor ‘Excellence in Social Media’. Sinds drie jaar is Schiphol zeer actief op Facebook, Twitter en YouTube.
Interactive advertising agency Red Urban heeft Schiphol altijd geadviseerd bij dit traject. Koen de Groot, managing director bij Red Urban, in het persbericht: ‘Schiphol is een centrum van sociale communicatie van waaruit heel veel gepost, ingecheckt en gedeeld wordt. Het bedrijf Schiphol heeft dit op waarde geschat door op een heel professionele manier via alle relevante afdelingen social media belangrijk te maken en deel uit te laten maken van de dagelijkse praktijk.’
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Wet aangenomen: TikTok VS moet... 24-04-2024
- Certificaat en register voor... 22-04-2024
- [DOSSIER SOCIAL MEDIA ] 15 vragen... 17-04-2024
- OrangeValley erkend als Great Place... 11-04-2024
- Energieleveranciers scoren gemiddeld... 04-04-2024
- KLM zet AI in voor 'reisinspiratie'... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing