Auto Trader lanceert vernieuwde site
- Online
- 16 jan 2014 @ 09:47
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Web
- 16 jan 2014 @ 09:47
- Redactie Online
Auto Trader heeft een restyling ondergaan. Om de consument meer handvatten te geven voor de juiste keuze zijn de zoekresultaten verrijkt met waardevolle AutoWeek-data zoals gebruikskosten, consumentenwaarderingen of AutoWeek-waarderingen, meldt het persbericht.
Jan Wouter Kleinjan, managing director Auto Trader & Publisher Auto, in het persbericht: ‘We zijn een jaar geleden met een blanco sheet en een fantastisch team begonnen. We hebben alle autoportals in de wereld vergeleken en we kwamen tot de conclusie dat ze allemaal min of meer gelijk zijn in functionaliteit. Ons consumentenonderzoek liet zien dat we ca. 50% van de consumentenwensen niet konden invullen. Nu met deze geheel nieuwe website bereiken we deze consumenten wel. De consument heeft vaak geen idee welk merk of model men zoekt, maar men wil bijvoorbeeld weten “Wat vindt de Nederlandse consument een goede auto?” of “Wat vinden de professionals van AutoWeek een goede auto?”’
Auto Trader is sinds 2008 onderdeel van de Sanoma Media Netherlands groep.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Certificaat en register voor... 22-04-2024
- [DOSSIER SOCIAL MEDIA ] 15 vragen... 17-04-2024
- OrangeValley erkend als Great Place... 11-04-2024
- Energieleveranciers scoren gemiddeld... 04-04-2024
- KLM zet AI in voor 'reisinspiratie'... 03-04-2024
- Marktplaats: steeds meer... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing