Auto Trader lanceert vernieuwde site

Auto Trader lanceert vernieuwde site
  • Online
  • 16 jan 2014 @ 09:47
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Web

Auto Trader heeft een restyling ondergaan. Om de consument meer handvatten te geven voor de juiste keuze zijn de zoekresultaten verrijkt met waardevolle AutoWeek-data zoals gebruikskosten, consumentenwaarderingen of AutoWeek-waarderingen, meldt het persbericht.

Jan Wouter Kleinjan, managing director Auto Trader & Publisher Auto, in het persbericht: ‘We zijn een jaar geleden met een blanco sheet en een fantastisch team begonnen. We hebben alle autoportals in de wereld vergeleken en we kwamen tot de conclusie dat ze allemaal min of meer gelijk zijn in functionaliteit. Ons consumentenonderzoek liet zien dat we ca. 50% van de consumentenwensen niet konden invullen. Nu met deze geheel nieuwe website bereiken we deze consumenten wel. De consument heeft vaak geen idee welk merk of model men zoekt, maar men wil bijvoorbeeld weten “Wat vindt de Nederlandse consument een goede auto?” of “Wat vinden de professionals van AutoWeek een goede auto?”’

Auto Trader is sinds 2008 onderdeel van de Sanoma Media Netherlands groep.
 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken