Met favoriete Feyenoordspeler op een cadeau met I-FEY

Met favoriete Feyenoordspeler op een cadeau met I-FEY
  • Online
  • 14 aug 2014 @ 16:45
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Consumenten

Samen met je favoriete speler op een Feyenoordtelefoonhoesje? Of een Feyenoord-mok met een foto van je vriendengroep in het stadion? Het kan vanaf nu in de online Feyenoord Fanshop. Supporters kunnen hier voortaan onder de noemer I-FEY hun cadeaus voorzien van een persoonlijk tintje.

Met een eigen foto en/of tekst kunnen supporters op de Feyenoord Fanshop een doorsnee fanartikel in een handomdraai omtoveren tot een persoonlijk cadeau. En voor de echte supporter, groot of klein, is er niets leuker dan dat.

I-FEY
Om supporters tijdens het ontwerpen op weg te helpen kunnen ze een keus maken uit een van de vele designs. Daarmee wordt ieder cadeau voorzien van een Feyenoord look & feel. Het productaanbod in het I-FEY gedeelte van de fanshop bestaat uit ruim 50 verschillende artikelen, waaronder bijvoorbeeld telefoonhoesjes, tassen, mokken en kussens. Het persoonlijke ontwerp wordt in hoge resolutie op het gekozen cadeau geprint en er wordt veel zorg en aandacht besteed aan de afwerking ervan. Zo heb je als supporter binnen een paar werkdagen een unieke Feyenoord-gadget in huis.

Samenwerking
I-FEY is tot stand gekomen door een samenwerking tussen voetbalclub Feyenoord en YourSurprise.com: een online cadeaushop met gepersonaliseerde cadeaus. Met dit gezamenlijk ontwikkelde concept bieden zij de supporter een unieke ervaring: het personaliseren van fanartikelen op deze schaal op de website van een voetbalclub was tot nu toe niet mogelijk.

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken