Elle zet TikTok mode-influencers in de spotlights

  • Online
  • 23 aug 2022 @ 08:12
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

TikTok is in een paar jaar tijd van dansjes-app uitgegroeid tot een platform waar trends ontstaan op allerlei gebied: van challenges tot mode. Tijdschrift Elle zet daarom in het septembernummer zes grote Nederlandse modetiktokkers in de spotlights.

Elles’s fashion editor Kelly Staa merkt dat TikTok een nieuwe bron van ideeën is. ‘Als stylist haal ik veel inspiratie van de catwalk, uit films en door om me heen te kijken op straat. Op TikTok voelt het alsof je daar alles tegelijkertijd hebt, op een heel toegankelijke manier.’

Daarnaast opent het magazine een eigen TikTok-account mety als handle @elle.nl. Elle’s hoofdredacteur Anke de Jong: ‘Na maandenlange discussies over of Elle Nederland wel of niet thuishoort op TikTok en in wat voor jasje dan, lanceren we deze maand groots op het snelst groeiende sociale medium van dit moment. De komende weken neemt de Elle-redactie je via TikTok mee backstage en frontrow tijdens de internationale modeweken.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken