Toto nieuwe naamgever van KNVB Beker

  • Sponsoring
  • 17 jan 2018 @ 00:44
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • MerkenSponsorshipVoetbal

Toto, onderdeel van Nederlandse Loterij, is vanaf heden naamgever van de KNVB Beker. De sponsor maakte dit bekend tijdens de presentatie van de bokaal. Tot verlengt zijn partnership met de KNVB tot en met 2022.

Jean-Paul Decossaux, commercieel directeur van de KNVB: 'Wij zijn erg blij met de contractverlenging met Nederlandse Loterij tot en met 2022. Het co-naamgevend sponsorschap voor de Toto KNVB Beker is een mooie verruiming van de eerdere contracten met de Staatsloterij en Toto. Al vele jaren draagt Nederlandse Loterij met haar opbrengsten bij aan het Nederlandse voetbal. Bij deze contractverlenging hebben we ons als doel gesteld om het voetbal in Nederland nog meer van de samenwerking tussen de KNVB en vooral Toto te laten profiteren.'

Arno de Jong, directeur Marketing Nederlandse Loterij: 'Toto is al sinds 2009 trotse hoofdsponsor van de KNVB en is nu ook naamsponsor van de Toto KNVB Beker. Toto en voetbal zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Niet alleen omdat Toto in 1957 een initiatief was van de KNVB, maar vooral omdat Toto net zoals heel veel Nederlanders groot fan is van het Nederlandse voetbal. Bovendien past de spanning die het KNVB-bekertoernooi met zich meebrengt goed bij Toto.'



Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken