JCI organiseert eerste TOYP event in Nederland
- B2b
- 20 okt 2014 @ 08:39
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - Evenement
- 20 okt 2014 @ 08:39
- Redactie B2B
JCI Nederland organiseert dit jaar voor het eerst het TOYP evenement: The Outstanding Young Persons of the World. Een evenement waarbij JCI Nederland een aantal veel belovende professionals het podium geeft om beroemd te worden.
Mark Zuckerberg, Albert Einstein, Vincent van Gogh en Piet Hein waren ooit onbekend. Ze luisterden niet naar anderen, ze kozen hun eigen koers en lieten zich niet weerhouden door tegenslag. Ook zij hadden hulp nodig van anderen die in ze geloofden en ze brachten waar ze nu zijn. Dit platform wil JCI Nederland bieden voor onze nog onbekende helden in Nederland.
Internationale allure
TOYP is een internationaal inspiratie event dat jaarlijks georganiseerd wordt door JCI Internationaal tijdens het wereldcongres. Op dit event krijgen mensen die al op jonge leeftijd uitzonderlijke prestaties leveren binnen één van onderstaande categorieën, het podium om andere te inspireren en ontvangen zij internationale waardering voor hun prestaties. Er zijn tien categorieën benoemd:
- Business, economie of ondernemerschap
- Politiek, juridisch of overheid
- Wetenschap
- Cultuur
- Milieu
- Wereldvrede, mensenrechten of kinderen
- Natuurkunde of technologische ontwikkeling
- Medisch
- De mensheid of vrijwilligers werk
- Persoonlijke ontwikkeling
Een deskundige jury kiest aan het eind van de avond uit alle sprekers een winnaar. Dit wordt de inzending voor het internationale TOYP event. Een internationale jury beoordeeld de Nederlandse inzending, die mogelijk zijn of haar inspirerende verhaal mag doen op het wereldcongres van 2015 in Tokyo.
Maak het mee!
Wil jij geïnspireerd worden door deze nog onbekende helden? Meld je dan nu aan voor het eerste TOYP evenement in Nederland dat plaats vindt op 22 oktober van 18:30 tot 22:30 uur in Hotel Postillion in Bunnik. Het evenement is toegankelijk voor leden van JCI, partners van JCI en iedereen die in de doelgroep valt van JCI Nederland; jong professionals tussen de 25 en 40 jaar oud.
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend: Nathalie Lam van Philips
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Beeckestijn start opleiding AI Business Professional
- De 8e editie van Nima Marketing Day vindt plaats op donderdag...
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een beetje van iedereen'
Laatste Nieuws
- [Onderzoek] Druk op... 26-04-2024
- Martien Korting van Gripp:... 25-04-2024
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een... 24-04-2024
- BvA: Wees kritisch maar noem... 24-04-2024
- De 8e editie van Nima Marketing Day... 22-04-2024
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing