Wanted: future bosses

Wanted: future bosses
  • Bureaus
  • 23 mei 2017 @ 15:47
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Reclame

VEA introduceert de VEA Future Bosses lunch in Cannes speciaal voor jong talent. De kans voor jonge professionals om zichzelf op de kaart te zetten en te praten over de toekomst van het vak. VEA nodigt jong talent uit aan te schuiven bij de top van de reclamewereld.

Elk jaar worden veel activiteiten georganiseerd in de week van Cannes Lions. Opvallend is dat veel van deze activiteiten georganiseerd worden voor directeuren en seniors. VEA brengt hier verandering in en organiseert dit jaar de VEA Future Bosses Lunch. De naam zegt het al; deze lunch is speciaal voor aanstormend talent.

Jong talent kan helaas nog niet aanschuiven bij de bekende directeurenlunch van Adformatie, maar heeft wel ambitie om succesvol te worden in de reclamewereld. Daarom geeft de VEA jonge professionals de kans om aan tafel te schuiven met CEO’s van de meest toonaangevende bureaus van Nederland.

Alle aanstormende talenten die aanwezig zijn tijdens de Cannes Lions week kunnen zich opgeven. Tenminste, als zij zich herkennen in een toekomstig directeur of ervan overtuigd zijn dat zij de toekomst van het vak kunnen veranderen. Voor de VEA Future Bosses lunch hoef je immers geen speciale uitnodiging te ontvangen. Het enige wat je hoeft te doen is je aan te melden. Meer informatie over de voorwaarden en deelname vind je op vea.nl/futurebosseslunch

Wat?                     VEA Future Bosses Lunch

Waar?                   In de strandtent van de Embassy of Dutch Creativity (Long Beach, Cannes)

Wanneer?            Woensdag 21 juni van 12:30 tot 15:00 uur

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken