Amstel trapt 2024 af met nieuwe campagne

Amstel trapt 2024 af met nieuwe campagne
  • Bureaus
  • 2 jan 2024 @ 12:20
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ReclameCampagnesMarketingTelevisie

Amstel luidt het nieuwe jaar in met een nieuwe campagne met de drie vrienden. Thema? Sterke verhalen, want hoe langer de vriendschap hier sterker dat die verhalen worden. Met een leuke twist aan het eind. De campagne werd ontwikkeld door Alfred.

De drie vrienden-campagne werd in 2021 nieuw leven ingeblazen. Thijs Gussenhoven, Marketing Manager Amstel: ‘Met vriendschap heeft Amstel één van de mooiste menselijke thema’s in het DNA. Met deze campagne sturen we op herkenning, op dat gevoel dat je je vrienden aanstoot en zegt: “Dat gaat bij ons ook zo”. ‘Elke vriendengroep heeft een verhaal of avontuur dat door de tijd heen mooier en mooier wordt’.



Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken