Madurodam kiest Coopr voor zomercampagne
- Bureaus
- 2 jun 2021 @ 08:51
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Nieuwe klant
- 2 jun 2021 @ 08:51
- Sjaak Hoogkamer
Na een pitch heeft Madurodam voor Coopr gekozen als pr- en communicatiebureau. Het Rotterdamse bureau is verantwoordelijk voor zowel concepting als uitvoer van de zomercampagne.
Dankzij een creatieve pr- en contentaanpak willen Madurodam en Coopr naar eigen zeggen met deze campagne laten zien dat het een familiepark is waar je tegenwoordig méér beleeft dan alleen miniaturen.
Yvette Nieboer, Manager Marketing & Sales en Evenementen bij Madurodam: ‘Wij zijn superblij dat we met Coopr samenwerken voor de zomerperiode. We zochten naar een bureau dat voor ons op een slimme en creatieve manier invulling kon geven aan onze pr- en contentstrategie. In Coopr’s voorstel aan ons, bleek al snel dat ze de juiste vertaalslag wisten te maken die past bij de behoefte van Madurodam. Daarnaast zien we ook een match in de manier van werken, en het enthousiasme waarmee we gezamenlijk dit project oppakken.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
- Warc Effective 100 2024:... 26-03-2024
- Chocomel aast op samenwerking met Hak25-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing