Lemon maakt introductiecampagne 'bigger' Knaap

Lemon maakt introductiecampagne 'bigger' Knaap
  • Bureaus
  • 30 mrt 2023 @ 10:29
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Voor de release van de twee nieuwe fatbikes heeft Knaap een videoclip gemaakt die het grootste verschil tussen de nieuwe en de oude modellen benadrukt: 7 cm.

Zo veel groter zijn de nieuwe Knaap LON en BCN. De introductiecampagne is ontwikkeld samen met Lemon Scented Tea, het vaste bureau van Knaap.



  • Bureaus
  • 30 mrt 2023 @ 10:29
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Robin Cats, co-owner founder Knaap: ‘Van vleesvervangers tot telefonie: reclame houdt van rap. Het voelde hóóg tijd om als Knaap mee te liften op de blijkbaar succesvolle hype. We konden rappen over alles wat deze nieuwe fiets zo geweldig maakt. In plaats daarvan dachten we: hoe kunnen we zo opschepperig mogelijk doen over het kleinste verschil? Dat hebben we à la Knaap misschien een tikkie overdreven. We nemen onze fatbikes serieus, maar onszelf gelukkig niet altijd.’

The Making-of

De muziek werd geproduceerd door Heron Music. De campagnevideo werd geproduceerd door Framez Productions en geregisseerd door Bruno Rozet. Lemon Scented Tea werkt sinds twee jaar met Knaap. Bureau en klant vonden het hoog tijd voor een making-of die een inkijk geeft, in het maakproces van deze introductiecampagne.



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken