Lemon maakt introductiecampagne 'bigger' Knaap
- Bureaus
- 30 mrt 2023 @ 10:29
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 30 mrt 2023 @ 10:29
- Sjaak Hoogkamer
Voor de release van de twee nieuwe fatbikes heeft Knaap een videoclip gemaakt die het grootste verschil tussen de nieuwe en de oude modellen benadrukt: 7 cm.
Zo veel groter zijn de nieuwe Knaap LON en BCN. De introductiecampagne is ontwikkeld samen met Lemon Scented Tea, het vaste bureau van Knaap.
- Bureaus
- 30 mrt 2023 @ 10:29
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 30 mrt 2023 @ 10:29
- Sjaak Hoogkamer
Robin Cats, co-owner founder Knaap: ‘Van vleesvervangers tot telefonie: reclame houdt van rap. Het voelde hóóg tijd om als Knaap mee te liften op de blijkbaar succesvolle hype. We konden rappen over alles wat deze nieuwe fiets zo geweldig maakt. In plaats daarvan dachten we: hoe kunnen we zo opschepperig mogelijk doen over het kleinste verschil? Dat hebben we à la Knaap misschien een tikkie overdreven. We nemen onze fatbikes serieus, maar onszelf gelukkig niet altijd.’
The Making-of
De muziek werd geproduceerd door Heron Music. De campagnevideo werd geproduceerd door Framez Productions en geregisseerd door Bruno Rozet. Lemon Scented Tea werkt sinds twee jaar met Knaap. Bureau en klant vonden het hoog tijd voor een making-of die een inkijk geeft, in het maakproces van deze introductiecampagne.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert Italië thuis
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers