Lemon maakt introductiecampagne 'bigger' Knaap
- Bureaus
- 30 mrt 2023 @ 10:29
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 30 mrt 2023 @ 10:29
- Sjaak Hoogkamer
Voor de release van de twee nieuwe fatbikes heeft Knaap een videoclip gemaakt die het grootste verschil tussen de nieuwe en de oude modellen benadrukt: 7 cm.
Zo veel groter zijn de nieuwe Knaap LON en BCN. De introductiecampagne is ontwikkeld samen met Lemon Scented Tea, het vaste bureau van Knaap.
- Bureaus
- 30 mrt 2023 @ 10:29
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 30 mrt 2023 @ 10:29
- Sjaak Hoogkamer
Robin Cats, co-owner founder Knaap: ‘Van vleesvervangers tot telefonie: reclame houdt van rap. Het voelde hóóg tijd om als Knaap mee te liften op de blijkbaar succesvolle hype. We konden rappen over alles wat deze nieuwe fiets zo geweldig maakt. In plaats daarvan dachten we: hoe kunnen we zo opschepperig mogelijk doen over het kleinste verschil? Dat hebben we à la Knaap misschien een tikkie overdreven. We nemen onze fatbikes serieus, maar onszelf gelukkig niet altijd.’
The Making-of
De muziek werd geproduceerd door Heron Music. De campagnevideo werd geproduceerd door Framez Productions en geregisseerd door Bruno Rozet. Lemon Scented Tea werkt sinds twee jaar met Knaap. Bureau en klant vonden het hoog tijd voor een making-of die een inkijk geeft, in het maakproces van deze introductiecampagne.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
Laatste Nieuws
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in... 31-10-2025
- DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
- Elanco kiest Initiative voor... 30-10-2025
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

