MarketResponse lijft Underlined in
- Bureaus
- 6 mrt 2023 @ 15:04
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 6 mrt 2023 @ 15:04
- Sjaak Hoogkamer
MarketResponse neemt customer experience-specialist Underlined over van Broad Horizon. Door deze overname versterkt MarketResponse naar eigen zeggen ‘de leidende positie als specialist op het gebied van customer experience op de Nederlandse en internationale markt.’
Underlined biedt een CX-dataplatform dat organisaties overzicht en inzicht biedt in hun prestaties in de gehele customer journey en conversaties met klanten. Veel B2C-bedrijven gebruiken Underlined om de customer experience van hun klanten te monitoren en waar nodig bij te sturen.
Jorgen Botermans (zie foto boven), CEO van MarketResponse: ‘Deze acquisitie past in de strategie van MarketResponse om uit te groeien tot een internationale full-service dienstverlener op het gebied van insights-driven marketing. Dit wordt in toenemende mate een primair bedrijfsproces voor bedrijven die de klantervaring centraal stellen.’
Jean-Yves Charlier, CEO van Broad Horizon: ‘We vonden het voor de toekomst van Underlined van belang dat het bedrijf deel uitmaakt van een groter ecosysteem met een focus op customer experience. Dat hebben we gevonden in MarketResponse.’
Theo van der Steen, oprichter van Underlined: “Underlined heeft een sterke positie verworven in een tijd waarin de klantreis hét uitgangspunt is geworden om te overleven in sterk competitieve markten. Nu we deel gaan uitmaken van MarketResponse worden we onderdeel van een full-service propositie en kunnen we nog meer het verschil maken voor onze opdrachtgevers.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 13,... 29-03-2024
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing