MarketResponse lijft Underlined in

MarketResponse lijft Underlined in
  • Bureaus
  • 6 mrt 2023 @ 15:04
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

MarketResponse neemt customer experience-specialist Underlined over van Broad Horizon. Door deze overname versterkt MarketResponse naar eigen zeggen ‘de leidende positie als specialist op het gebied van customer experience op de Nederlandse en internationale markt.’

Underlined biedt een CX-dataplatform dat organisaties overzicht en inzicht biedt in hun prestaties in de gehele customer journey en conversaties met klanten. Veel B2C-bedrijven gebruiken Underlined om de customer experience van hun klanten te monitoren en waar nodig bij te sturen.

Jorgen Botermans (zie foto boven), CEO van MarketResponse: ‘Deze acquisitie past in de strategie van MarketResponse om uit te groeien tot een internationale full-service dienstverlener op het gebied van insights-driven marketing. Dit wordt in toenemende mate een primair bedrijfsproces voor bedrijven die de klantervaring centraal stellen.’

Jean-Yves Charlier, CEO van Broad Horizon: ‘We vonden het voor de toekomst van Underlined van belang dat het bedrijf deel uitmaakt van een groter ecosysteem met een focus op customer experience. Dat hebben we gevonden in MarketResponse.’

Theo van der Steen, oprichter van Underlined: “Underlined heeft een sterke positie verworven in een tijd waarin de klantreis hét uitgangspunt is geworden om te overleven in sterk competitieve markten. Nu we deel gaan uitmaken van MarketResponse worden we onderdeel van een full-service propositie en kunnen we nog meer het verschil maken voor onze opdrachtgevers.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken