MarketResponse lijft Underlined in
- Bureaus
- 6 mrt 2023 @ 15:04
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 6 mrt 2023 @ 15:04
- Sjaak Hoogkamer
MarketResponse neemt customer experience-specialist Underlined over van Broad Horizon. Door deze overname versterkt MarketResponse naar eigen zeggen ‘de leidende positie als specialist op het gebied van customer experience op de Nederlandse en internationale markt.’
Underlined biedt een CX-dataplatform dat organisaties overzicht en inzicht biedt in hun prestaties in de gehele customer journey en conversaties met klanten. Veel B2C-bedrijven gebruiken Underlined om de customer experience van hun klanten te monitoren en waar nodig bij te sturen.
Jorgen Botermans (zie foto boven), CEO van MarketResponse: ‘Deze acquisitie past in de strategie van MarketResponse om uit te groeien tot een internationale full-service dienstverlener op het gebied van insights-driven marketing. Dit wordt in toenemende mate een primair bedrijfsproces voor bedrijven die de klantervaring centraal stellen.’
Jean-Yves Charlier, CEO van Broad Horizon: ‘We vonden het voor de toekomst van Underlined van belang dat het bedrijf deel uitmaakt van een groter ecosysteem met een focus op customer experience. Dat hebben we gevonden in MarketResponse.’
Theo van der Steen, oprichter van Underlined: “Underlined heeft een sterke positie verworven in een tijd waarin de klantreis hét uitgangspunt is geworden om te overleven in sterk competitieve markten. Nu we deel gaan uitmaken van MarketResponse worden we onderdeel van een full-service propositie en kunnen we nog meer het verschil maken voor onze opdrachtgevers.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
- Nieuwe merkcampagne BPD: luisteren bouwt buurten
- Nederland ervaart grootschalige uitvalscampagne
Laatste Nieuws
- ANWB Private Lease en Marktplaats... 21-11-2025
- Van Geloven kiest Joe Public als... 21-11-2025
- OK Creative Agency lanceert... 21-11-2025
- Herpositionering versterkt rol WTC... 21-11-2025
- The Social Hub kiest voor UM20-11-2025
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

