Nieuwe campagne Hyundai gaat multi-dimensionaal

Nieuwe campagne Hyundai gaat multi-dimensionaal
  • Bureaus
  • 9 mrt 2023 @ 08:14
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

De nieuwe launch-campagne van de Hyundai Ioniq 6 elektrische auto maakt gebruik van bewegend 3D beeld op schermen in Amsterdam (Leidseplein) en Rotterdam (Binnenwegplein).

Naast de 3D schermen gebruikt de campagne augmented reality (AR) banners voor mobile, in een interactieve 360° campagne die bedacht is door Havas media in nauwe samenwerking met het Koreaanse automerk.

Maron Busnel, Head of Marketing Hyundai: ‘Bij Hyundai innoveren we continu onze auto’s en elektrische mobiliteit. De nieuwe Ioniq 6 is daar een prachtig voorbeeld van. Om nu midden in Amsterdam en Rotterdam je advertentie zo groot en in 3D te zien, dat is letterlijk iets om even bij stil te staan. We zijn ontzettend trots op het eindresultaat van deze samenwerking met onze vertrouwde partners iO en Havas Media.’  

Robert Salsbach, Strategy Director Havas Media: ‘Hyundai staat voor Progress for Humanity en de nieuwe, super energie-efficiënte Ioniq 6 bewijst dat. Wij als bureau konden niet achterblijven en hebben een campagne ontwikkeld die de beleving van Ioniq 6 dicht bij je brengt met opvallende 3D schermen, tot in de woonkamer waarmee je met AR de auto 360° rond kunt bekijken.’   

De volledige campagne bestaat uit 3D Out of Home displaying, smartphone AR, naast interactieve benadering van televisie, digital online en radio.



Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken