Nieuwe campagne Hyundai gaat multi-dimensionaal
- Bureaus
- 9 mrt 2023 @ 08:14
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 9 mrt 2023 @ 08:14
- Michiel van Zaane
De nieuwe launch-campagne van de Hyundai Ioniq 6 elektrische auto maakt gebruik van bewegend 3D beeld op schermen in Amsterdam (Leidseplein) en Rotterdam (Binnenwegplein).
Naast de 3D schermen gebruikt de campagne augmented reality (AR) banners voor mobile, in een interactieve 360° campagne die bedacht is door Havas media in nauwe samenwerking met het Koreaanse automerk.
Maron Busnel, Head of Marketing Hyundai: ‘Bij Hyundai innoveren we continu onze auto’s en elektrische mobiliteit. De nieuwe Ioniq 6 is daar een prachtig voorbeeld van. Om nu midden in Amsterdam en Rotterdam je advertentie zo groot en in 3D te zien, dat is letterlijk iets om even bij stil te staan. We zijn ontzettend trots op het eindresultaat van deze samenwerking met onze vertrouwde partners iO en Havas Media.’
Robert Salsbach, Strategy Director Havas Media: ‘Hyundai staat voor Progress for Humanity en de nieuwe, super energie-efficiënte Ioniq 6 bewijst dat. Wij als bureau konden niet achterblijven en hebben een campagne ontwikkeld die de beleving van Ioniq 6 dicht bij je brengt met opvallende 3D schermen, tot in de woonkamer waarmee je met AR de auto 360° rond kunt bekijken.’
De volledige campagne bestaat uit 3D Out of Home displaying, smartphone AR, naast interactieve benadering van televisie, digital online en radio.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
- Wefilm stelt jong creatief talent... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers