Nieuwe campagne Hyundai gaat multi-dimensionaal
- Bureaus
- 9 mrt 2023 @ 08:14
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 9 mrt 2023 @ 08:14
- Michiel van Zaane
De nieuwe launch-campagne van de Hyundai Ioniq 6 elektrische auto maakt gebruik van bewegend 3D beeld op schermen in Amsterdam (Leidseplein) en Rotterdam (Binnenwegplein).
Naast de 3D schermen gebruikt de campagne augmented reality (AR) banners voor mobile, in een interactieve 360° campagne die bedacht is door Havas media in nauwe samenwerking met het Koreaanse automerk.
Maron Busnel, Head of Marketing Hyundai: ‘Bij Hyundai innoveren we continu onze auto’s en elektrische mobiliteit. De nieuwe Ioniq 6 is daar een prachtig voorbeeld van. Om nu midden in Amsterdam en Rotterdam je advertentie zo groot en in 3D te zien, dat is letterlijk iets om even bij stil te staan. We zijn ontzettend trots op het eindresultaat van deze samenwerking met onze vertrouwde partners iO en Havas Media.’
Robert Salsbach, Strategy Director Havas Media: ‘Hyundai staat voor Progress for Humanity en de nieuwe, super energie-efficiënte Ioniq 6 bewijst dat. Wij als bureau konden niet achterblijven en hebben een campagne ontwikkeld die de beleving van Ioniq 6 dicht bij je brengt met opvallende 3D schermen, tot in de woonkamer waarmee je met AR de auto 360° rond kunt bekijken.’
De volledige campagne bestaat uit 3D Out of Home displaying, smartphone AR, naast interactieve benadering van televisie, digital online en radio.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Auping lanceert campagne rond ultiem slaapcomfort
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch voor Makro
Laatste Nieuws
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes

