Nieuwe campagne Hyundai gaat multi-dimensionaal

- Bureaus
- 9 mrt 2023 @ 08:14
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 9 mrt 2023 @ 08:14
- Michiel van Zaane
De nieuwe launch-campagne van de Hyundai Ioniq 6 elektrische auto maakt gebruik van bewegend 3D beeld op schermen in Amsterdam (Leidseplein) en Rotterdam (Binnenwegplein).
Naast de 3D schermen gebruikt de campagne augmented reality (AR) banners voor mobile, in een interactieve 360° campagne die bedacht is door Havas media in nauwe samenwerking met het Koreaanse automerk.
Maron Busnel, Head of Marketing Hyundai: ‘Bij Hyundai innoveren we continu onze auto’s en elektrische mobiliteit. De nieuwe Ioniq 6 is daar een prachtig voorbeeld van. Om nu midden in Amsterdam en Rotterdam je advertentie zo groot en in 3D te zien, dat is letterlijk iets om even bij stil te staan. We zijn ontzettend trots op het eindresultaat van deze samenwerking met onze vertrouwde partners iO en Havas Media.’
Robert Salsbach, Strategy Director Havas Media: ‘Hyundai staat voor Progress for Humanity en de nieuwe, super energie-efficiënte Ioniq 6 bewijst dat. Wij als bureau konden niet achterblijven en hebben een campagne ontwikkeld die de beleving van Ioniq 6 dicht bij je brengt met opvallende 3D schermen, tot in de woonkamer waarmee je met AR de auto 360° rond kunt bekijken.’
De volledige campagne bestaat uit 3D Out of Home displaying, smartphone AR, naast interactieve benadering van televisie, digital online en radio.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CoolBest klieft fruit doormidden in ijskoude wereld
- Longlist SAN Next Merkenbouwer 2022 bekend; 15 genomineerden
- Dentsu Creative breidt social team uit
- Nieuwe koers Museum Rembrandthuis
- M2Media en Online Company lanceren geïntegreerd bureau M2|OC
- SAN nominaties: Bavaria, TBWA, Fama Volat en Fitzroy grote...
Laatste Nieuws
- Adidas presenteert The Ridiculous Run23-03-2023
- LVTPR wordt Charly PR23-03-2023
- PR-bureau Lunhar opent deuren in... 23-03-2023
- Olivier Koning vertrekt bij Being... 23-03-2023
- Seepje kiest voor Higuita en... 23-03-2023
- Nieuwe campagne HalloStroom stelt... 22-03-2023
MarketingTribune Events
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day