Tjiep nieuwe mascotte van CheapTickets.nl

Tjiep nieuwe mascotte van CheapTickets.nl
  • Bureaus
  • 25 sep 2023 @ 09:15
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

Online reisorganisatie CheapTickets.nl viert zijn 22e met de introductie van goudgele vogel Tjiep en het trakteren op gratis tickets, vouchers en deals, waaronder drie geheel verzorgde citytrips.

Casper Maasdam, Chief Operational Officer bij Travix: ‘Tjiep symboliseert het optimisme binnen CheapTickets.nl en ons rotsvaste vertrouwen in de toekomst. Naast een overzicht van de beste deals, geeft onze gevleugelde vriend reizigers een overzicht van hun vluchtschema én eventuele kosten voor extra bagage of een andere stoel. De vrije vogel past bij ons streven om het boeken van vliegtickets laagdrempelig, gemakkelijk én leuk te houden. Op die manier kun je altijd bij ons terecht voor de juiste deal.’

Tjiep
De goudgele vogel werd bedacht en uitgewerkt door het Amsterdamse reclamebureau Twofish. Russ Pinney, Directeur bij Twofish: ‘Met Tjiep onderscheiden wij het merk CheapTickets.nl van de perfecte foto's van knappe mensen op witte stranden, zoals vaak gebruikt door luchtvaartmaatschappijen en online reisorganisaties. Het is geweldig om te zien dat iedereen binnen CheapTickets.nl direct enthousiast was over het door ons voorgestelde concept.’

CheapTickets.nl werd in 2001 opgericht. Sinds 2011 maakt het samen met onder andere Vliegwinkel.nl en BudgetAir.com onderdeel uit van Travix. Vanuit het hoofdkantoor in Amsterdam is Travix actief in 35 landen. In 2020 werd Travix onderdeel van de Trip.com Group, een van de grootste reisorganisaties ter wereld. Maasdam: ‘Samen met Vliegwinkel.nl behoren we tot de eerste online reisorganisaties van Nederland. We zijn er ontzettend trots op dat meerdere generaties Nederlanders in de afgelopen 22 jaar hun ideale reis hebben geboekt via ons platform. Om zowel trouwe klanten te bedanken en nieuwe te verrassen, maken bezoekers van onze website in oktober elke werkdag kans op mooie prijzen, waaronder een citytrip naar New York of Istanbul én een geheel verzorgde reis naar Spanje.’

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken