Nieuwe merkcampagne Het Scheepvaartmuseum: 'Alles komt boven water'
- Bureaus
- 5 okt 2023 @ 08:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - CampagnesKunst & CultuurMarketing
- 5 okt 2023 @ 08:30
- Peter van Woensel Kooy
het team van Het Scheepvaartmuseum de afgelopen maanden hard gewerkt aan een nieuwe merkcampagne "Alles komt boven water". Vanaf deze week is die te zien in de bioscoop, op tv, te horen op radio en groots via (D)OOH, print en onder andere als social campagne.
Alles komt boven water in Het Scheepvaartmuseum. Vanaf deze week lanceert Het Scheepvaartmuseum een nieuwe merkcampagne, onder deze naam. De door Neew ontwikkelde campagne laat zien hoe de maritieme wereld is verankerd in grote thema’s én in ons dagelijks leven.
Marketeer Anass Temssamani is trots op de nieuwe koers van het museum: 'Bij Het Scheepvaartmuseum komt alles aan bod en blijft niks onderbelicht of onbesproken. Met deze campagne laten we zien hoe het verleden doorwerkt in het nu, van het mooie tot het heftige en van schaamte tot trots. Álles komt boven water! Een belofte waarmee willen aantonen dat we een museum zijn voor iedereen. Verrassend, relevant, actueel en veelzijdig. We willen mensen raken en verbinden. Maar ook aansporen om een kijkje te komen nemen en met andere ogen weer naar buiten te gaan’.
'Het Scheepvaartmuseum is er ook voor jou en mij. Dat was de voornaamste perceptie-shift die wilden maken met deze campagne', aldus Timon Zijderlaan, creatieve Lead bij Neew. 'Door middel van bijzondere verhalen, objecten en actuele onderwerpen maakt deze campagne invoelbaar hoe actueel maritieme geschiedenis eigenlijk is en hoe Het Scheepvaartmuseum midden in de samenleving staat.'
Meer over het museum vind je hier. Bekijk de nieuwe film in het venster hieronder.
(PvWK)
Credits
opdrachtgever: Scheepvaartmuseum - Anass Temssamani en Marleen Smit
agency: Neew
regisseur: Jeroen Dankers
producer: Luc Hueber
muziek: Raven Artson
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Jeroen Dankers
- Timon Zijderlaan
- Neew
- nautisch
- boven water
- zee
- Luc Hueber
- historie
- Anass Temssamani
- Marleen Smit
- tvc
- Scheepvaartmuseum
- Raven Artson
- commercial
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren
- De marketingtransfers van week 16, 2024
- Bifi terug op TV met campagne ‘Stiekem de lekkerste’
- Nieuwe campagne Nationale-Nederlanden brengt Nederland in...
Laatste Nieuws
- Drie finalisten SAN New Kids on the... 26-04-2024
- De marketingtransfers van week 17,... 26-04-2024
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing