Swapfiets lanceert nieuwe Europese campagne

Swapfiets lanceert nieuwe Europese campagne
  • Bureaus
  • 15 feb 2024 @ 10:56
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Retail

Fietsaanbieder op abonnement Swapfiets - die van de blauwe voorband - lanceert een nieuwe campagne in al zijn acht Europese marketen, te weten Nederland, Duitsland, België, Denemarken, het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Oostenrijk en Spanje. De campagne is van creatief bureau Unknown en opgenomen in Denemarken.

‘We hebben voor een grappige en pragmatische aanpak gekozen zonder voorbij te gaan aan Swapfiets’ Nederlandse achtergrond en – expertise’, aldus de Deense regisseur.

‘Een fietsabonnement loont’
Amanda Gandolpho, Head of Brand bij Swapfiets: ‘Fietsen maakt elke stad leefbaarder. Swapfiets draagt daaraan bij door de handigste, meest zorgeloze manier van fietsen aan te bieden. Onze members hoeven alleen maar te trappen, wij zorgen voor de rest.’
Met de campagne wil Swapfiets duidelijk maken dat een fietsabonnement loont. ‘Voor een vast bedrag per maand krijgen members een hoogwaardige e-bike inclusief onderhoud en reparaties. Als er toch iets mis is met de fiets, wordt het in de winkel in tien minuten gerepareerd of wordt de fiets geswapt voor een ander exemplaar. Dat is zorgeloos fietsen volgens Swapfiets.’



Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken