Uitzendrechten UEFA Europa League naar Perform Media

Uitzendrechten UEFA Europa League naar Perform Media
  • Content
  • 15 okt 2015 @ 12:23
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • VoetbalContentDigitaal

Perform Media- internationaal aanbieders van online sportcontent - heeft in Nederland de uitzendrechten van digitale clips verkregen van de UEFA Europa League voor de komende 3 seizoenen. Via de ePlayer deelt Perform Media alle samenvattingen van wedstrijden uit de UEFA Europa League met Nederlandse voetballiefhebbers. De ePlayer bereikt 3,6 miljoen unieke sportliefhebbers per maand via 30 premium websites als Voetbalzone.nl, Goal.com en diverse online mediatitels van regionale dagbladen.

Via het sportvideo-on-demand platform ePlayer biedt Perform Media het meest actuele sportnieuws in videovorm. ‘Dankzij de rechten van de digitale UEFA Europa League clips kunnen we een nog groter publiek bereiken. Met jaarlijks veel Nederlandse inbreng in de UEFA Europa League bedienen we de Nederlandse voetballiefhebber nog beter met relevant sportnieuws. Met 3,6 miljoen unieke Nederlandse bezoekers per maand biedt de ePlayer merken een unieke kans om de mannelijke doelgroep heel gericht te bereiken’, aldus Bart Hillen, Sales Director Perform Media Nederland en België.

Online content
Perform Media levert content aan miljoenen sportfans over de hele wereld. Deze content is online en mobiel beschikbaar in verschillende vormen zoals video, redactionele artikelen, audio en data.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken