Replay gaat strijd aan met stijve jeanszombies

Replay gaat strijd aan met stijve jeanszombies
  • Content
  • 11 okt 2018 @ 11:59
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • RetailContentFilmCampagnes

Kledingmerk Replay lanceert vandaag een nieuwe campagne en muziekfilm. In de film strijden voetballer Neymar en actrice Emily Ratajkowski tegen 'stijve jeanszombies'. Doel is om de nieuwe Hyperflex+ (spijkerbroek) onder de aandacht te brengen. Verantwoordelijk bureau is 180 Kingsday.

De campagne is volgens 180 Kingsday 'net zo op entertainment als op traditionele marketing' gericht. In de film, opgenomen in voetbalstadion Stade de France, spelen voetballer Neymar en actrice Emily Ratajkowski de hoofdrol en strijden zij tegen 'stijve jeanszombies'. Grafische romans, anime en manga waren inspiratiebronnen voor de manier waarop de film is gemaakt.

Bekijk de film hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken